Avatar billede phillips82 Nybegynder
30. maj 2003 - 16:57 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til GTA VICE CITY

Hej.
Jeg har fået Vice City til PC (Ja, købt og betalt!)

- Jeg er ved en mission, hvor jeg skal lave ravage. Det er ros motorcykel banden. Jeg har 2 minutter til at få et blåt rektangel til at blive blåt. Kender i den?

Jeg kan kun få den 1/2 fyldt på de 2 mintter, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?

Hjælp! Hvad hjælper??
Avatar billede somaliomar Praktikant
30. maj 2003 - 17:04 #1
Det hjælper vist at bruge lidt snyd :D
http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blgrandtheftauto.htm
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. maj 2003 - 17:04 #2
er det efter den mission hvor man skal flyve en legetøjs helekopter med bomber ind i en bygning

har det til ps2 men ved ikke om der er lavet meget om til pc
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. maj 2003 - 17:05 #3
tror han vil spille spillet og ikke gennemføre med snyd
Avatar billede somaliomar Praktikant
30. maj 2003 - 17:07 #4
game_tracker >> Måske, men jeg kom med et forslag. Han kan bruge det eller lade være :)
Avatar billede phillips82 Nybegynder
30. maj 2003 - 17:11 #5
Jeg vil gennemføre spillet UDEN snyd!

game_tracker: Det er ikke hos ham. Det er hos rockerne - i starten af videoen ser man chefen lægge arm med en anden - inde på baren. Deres logo på kortet er en "spar".
Det er missionen efter man kører mototcykel race.

Please hjælp!
Avatar billede xizang Nybegynder
30. maj 2003 - 17:21 #6
hvis du skal lave ravage .. saa er det nok en fordel at have at godt våben .. prøv med et baseball bat eller knojern
Avatar billede phillips82 Nybegynder
30. maj 2003 - 17:23 #7
Det er altså bedre end en pistol og lave drive by, eller bare køre en masse nemmesker ned... Det har jeg prøvet, og det hjælper ikke så meget!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. maj 2003 - 17:28 #8
find et walkthrought

(finder en :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
30. maj 2003 - 17:31 #9
damm har ikke tid skal til fest men smider lige et svar hvis du kan bruge det

(finder et i morgen til dig hvis det er)
Avatar billede phillips82 Nybegynder
30. maj 2003 - 17:47 #10
Hvad er et "walkthrought"?

- det hjælper ikke med baseballbatt - politiet kommer og smadre mig med det samme, så man bliver nødt til at være inde i en bil...tror jeg!
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 18:03 #11
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 18:04 #12
der står godt nok (PS2) ved dem alle men missionerne burde være de samme ;)
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 18:05 #13
phillips82> en "Walkthrough" er en detaljeret beskrivelse om hvordan man gennemfører et spil.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
30. maj 2003 - 19:21 #15
Kan du finde noget mere præcist?
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 20:24 #16
OK! for hvilken mafiaboss arbejder du?
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 20:53 #17
OK hvis du ikke ved hvilken boss du arbejder for, så åbner du bare en af de FAQ's som jeg har linket til, og kigger ned til den mission som dit spm. handler om (da du ikke er særlig specifik, kan jeg ikke selv finde den mission fordi jeg ikke har vice city endnu) og læser, der skulle gerne være en detaljeret beskrivelse af hvordan du nemmest fuldfører disse missioner.
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 20:54 #18
eller jeg kan finde den for dig og oversætte den til dansk, men kun hvis du siger hvilken boss du arbejder for i den mission.
Avatar billede miss-g Seniormester
30. maj 2003 - 21:38 #19
Dette er missioner under A:

Avery the Cowboy (A)
Four Iron
Demolition Man
Two Bit Hit

Demolition Man er den med helikopteren og bomberne du skal placere i huset.

Grand Theft Auto Vice City Walkthrough:
Two Bit Hit

You meet Donald Love, who is much picked on. Your job is to pretend there's a gang war. A Haitian gang lord just died, and you want to make it look like the Cubans did it. You're to dress up as cuban and go to Haitian funeral to mix things up.

First, head into Little Havana to get a Cuban outfit. Neato! Now drive a good vehicle (sturdy) into the marked area and drive over all the gang guys. So far so good. Now chase the hearse and bang it a ton, coffins will fall out of it. Very strange. When you finally get it, the driver might jump out so chase him down too.

Payoff: $2000

Tip from alThor:
I find it easier to get the rocket launcher, go to the funeral but stop a little bit before you get there and then fire the rocket launcher into the crowd of people.

miss-g
Avatar billede miss-g Seniormester
30. maj 2003 - 21:45 #20
Oversat:

Du møder Donald Love, som er rimelig sur. Dit job er at lade som om der er bandekrig. En haitisk bandeleder er lige død, og du vil gerne have det til at se ud som om Cubanerne gjorde det. Du skifter tøj/klæder dig ud som en Cubaner og går laver rav i den til begravelsen af den haitiske bande-leder.

1) Kør til Little Havana for at få dit Cubanske tøj.
2) Kør (i en god solid/hurtig bil) til den store plads/markedet og kør over alle bande-medlemmerne. Så langt så godt.
3) Jagt herefter rustvognen og bang ind i den - kufferter vil falde ud af den (meget mærkværdigt). Når du endelig får ram på rustvognen vil føreren muligvis hoppe ud - så jagt ham også.
Avatar billede miss-g Seniormester
30. maj 2003 - 22:27 #21
Her er hjælpen (på engelsk) hvis du sidder fast igen. Har selv brugt den *S*

http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk.html
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. maj 2003 - 23:59 #22
miss> du er sq god til at oversætte ;)
Avatar billede bare-mig Nybegynder
31. maj 2003 - 01:52 #23
Hvis du vil klare den uden for meget snyd så brug din FLAMMEKASTER!!! den er suveræn til det....
Avatar billede bare-mig Nybegynder
31. maj 2003 - 01:55 #24
Hvis den er den mission jeg tænker på.... du finder flammekasteren på havnen hvis du ikke har den
Avatar billede thomashove Nybegynder
31. maj 2003 - 12:18 #25
En løsning til denne bane med Chaos-meteret er flg.

1) Få fat i nogle maskinpistoler / geværer og en bunke kugler
2) Skyd på alt og alle uden for rockernes hovedkvarter til du har tre stjerner
3) Smut om bag rockernes hovedkvarter og vent på politihelikopteren
4) Nak løs på helikopteren til du har fyldt Chaos meteret...
;o)
Avatar billede phillips82 Nybegynder
31. maj 2003 - 14:05 #26
thomashove's version virkede!!

TAK!
Avatar billede jesdj Nybegynder
16. november 2004 - 11:12 #27
Vedr. hjælp til bikermissionen hvor man skal fylde den blå bar : jeg havde selv store problemer med den mission, men fandt ud af at Minigun er programløser i mange gøremål, også når man skal lege betjent og nakke skurkene, men tilbage til biker missionen, inden du begynder missionen skal du have en lvl 2 wanted, så strisserne er på nakken af dig, tag missionen, og gå derefter op til dit hideout ( det ved bikerne ) og stil dig på trappen, brug din minigun, og skyd alt der bevæger sig ( A DEAD COP IS A GOOD COP )