Avatar billede kalle007 Nybegynder
29. november 2000 - 17:11 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Frames passer ikke sammen (2)

Frames passe ikke sammen (2)

Jeg har oprettet en side med to frames. En frame nederst og en frame over denne. Begge frames sidder tæt sammen med framespacing=\"0\" og det virker fint i den interne frontpage-preview browser, men når at jeg trykker, så jeg vil se det i IE 5.5 rykker øverste frame, sig to centimeter op. ????
Avatar billede zhatten Nybegynder
29. november 2000 - 17:13 #1
kalle bare bed om at få dine points tilbare fra steen_hansen
hvis han ikke gav et tilfredsstillende svar !

- Zhatten
Avatar billede kalle007 Nybegynder
29. november 2000 - 17:13 #2
hvordan?
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. november 2000 - 17:17 #3
Jeg opretter et spørgsmål til dig, som du svarer på, og accepterer dit svar. Så får du dine point igen.

zhatten>>Er du negativ?
Avatar billede kalle007 Nybegynder
29. november 2000 - 17:19 #4
OK
Avatar billede kalle007 Nybegynder
29. november 2000 - 17:19 #5
Men du er stadig velkommen til at hjælpe
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. november 2000 - 17:19 #6
Jeg er her. Du får dine point igen og alle er glade?
Avatar billede kalle007 Nybegynder
29. november 2000 - 17:21 #7
Jeg er ikke negativ, er du????
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. november 2000 - 17:23 #8
zhatten>>Jeg har ikke accepteret mit svar, det har kalle007. Jeg siger til ham, at jeg giver ham dem tilbage. Jeg forstår ikke den lidt fjendtlige attitude?
Avatar billede kalle007 Nybegynder
29. november 2000 - 17:25 #9
Kan vi ikke bare rette opmærksomheden på spørgsmålet og finde et svar,og skide på de 30 point????
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. november 2000 - 17:26 #10
Enig, kalle. Havde du et link?
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. november 2000 - 17:30 #11

Så er det på plads. Skal vi komme videre?
Avatar billede kalle007 Nybegynder
29. november 2000 - 17:31 #12
Nej, desværre. Jeg må ikke ligge den ud for det firma, jeg laver siden for. Der er en hvis \"åbningsdag\" for siden, og den skal åbenbart overholdes :-(
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. november 2000 - 17:36 #13
Ok. Men dine frames kan komme i konflikt med hinanden, hvis dine billeder i din øverste frame er højere end det du har sat din øverste frame til.

Er dine billeder f.eks. 50 pixels i højden, og din frame er sat til 40, så får du jo et problem. Jeg kan ikke lige visualisere dit problem. Eller rettere: hvordan siden ser ud. Den nederste frame kryber op om den nederste? Eller....?
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. november 2000 - 17:38 #14
... op om den øverste ....
Avatar billede steen_hansen Forsker
29. november 2000 - 17:41 #15
kalle007, må smutte nu, har halvtravlt, vender tilbage i aften. OK?
Avatar billede steen_hansen Forsker
30. november 2000 - 22:34 #16
kalle007, du har tre billeder på række. Nedenunder det midterste billede har du et fjerde billede, så de optager reelt to rækker. Er det ikke der, problemet ligger? Skulle alle fire billeder ikke have ligget på én række?
Avatar billede f_rollo Nybegynder
01. marts 2001 - 13:11 #17
For at sige det meget kort: Frames sucks.
Der er indet der gør en side mere Uoverskuelig en frames. Brug i stedet tabeller.