Avatar billede flodden Nybegynder
28. maj 2003 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Internet salg

Hej ! !
Jeg har fundet en hjemmeside der hedder www.Teleimport.dk
som beskæftiger sig med salg af mobiltelefoner, de impoterer Nokia telefoner hjem fra udlandet og sælger dem meget billigere end man kan købe dem til herhjemme.F.eks en Nokia til ca. 3300 kr kan man købe til 2100 kr, problemet er jeg ikke kender dette firma, og man får tilsendt et girokort og skal betale inden man får telefonen. Er der nogen som ved om det er et seriøst firma eller ej ? ? ?
På forhånd tak
                  flodden
Avatar billede bredker Nybegynder
28. maj 2003 - 18:35 #1
søg på det her på eksperten
der er mange der har haft problemer med dem
Avatar billede bredker Nybegynder
28. maj 2003 - 18:39 #3
Avatar billede colx Nybegynder
29. maj 2003 - 00:08 #4
LAD VÆR MED AT KØBE MOBIL DERFRA! Teleimport er et firma der tjener penge på at folk betaler for mobiler, og først sender mobilen efter den er blevet betalt... Men! ifølge adskillige undersøgelser er der ALDRIG nogen som har fået tilsendt deres mobil, efter de har betalt for den...

Så du skal nok ikke have noget at gøre med dem..

Hvis du vil finde billige mobiler så kig på http://www.mobilpriser.dk