Avatar billede hif Nybegynder
28. maj 2003 - 18:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til noget 3d model

har lige brug for noet hjælp læs her for at få lidt mere at vide:

<HIF^l4m3> men kan man lave spiller omg til LIGE det model man vi ?
<N1ghtmR> ja
<HIF^l4m3> kan du lave så man bliver til en lille yoda dukke?
<N1ghtmR> hvis du kommer med yoda modellen
<HIF^l4m3> k
<HIF^l4m3> så skal den vel være 3d ik ?
<N1ghtmR> ja
<HIF^l4m3> k
<N1ghtmR> *.mdl

(Størrelsen skal være meget lille :) men skal kunne ses ingame :) )
For at sige det er det til counter-strike (AMX) vis i kender til det.. plz help!
Avatar billede snigeren Nybegynder
18. juni 2003 - 14:15 #1
counter-strike (AMX)??  men hvis det er normalt CS kan du ikke gøre så andre kan se din model(ikke online ihvertfald). Det kan kun lade sig gøre i LAN, hvor der ikke er en server der styrer den slags.
Avatar billede hif Nybegynder
19. juli 2004 - 12:25 #2
har fundet ud af det