Avatar billede dan_magnus Nybegynder
27. maj 2003 - 01:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor gamle kan spørgsmål blive

Hvor gamle kan spørgsmål blive ???

Jeg er ny bruger og har undret mig lidt over den mængde spørgsmål der er aktive. Jeg kan ikke se om spørgsmål er færdige eller aktive, det er måske farven på flaget, hvor længe gemmes spørgsmål, jeg har set nogle der er over 1 år, kan de stadig være aktuelle???, hvad med at kassere alt over et år, det vil give en mindre database. jeg mangler faktisk lidt info, som ny bruger, om hvordan jeg betjener denne iøvrigt udemærkede site.
Hvad sker der hvis man har spurgt om for meget og ikke har flere af de der point, er det så ud???
Avatar billede snowball Novice
27. maj 2003 - 01:25 #1
Hvis du begynder at slette gamle spørgsmål fra databasen, så forsvinder hele idéen med Eksperten jo, for så sletter du jo alle de løsninger der er kommet i løbet af årene, og så bliver Eksperten mindre attraktiv. Du kan rigtigt nok se et spørgsmål status ved at kigge på flaget. Du kan prøve at holde musen hen over de forskellige flag - så kan du se hvad hver farve betyder.

Du kan blive ved med at stille spørgsmål indtil du ikke har flere point. At man ikke har flere point på sin konto betyder ikke at man ikke må være her mere. Så må man bare prøve at svare på nogle spørgsmål så man igen kan få point til at stille spørgsmål for. Du får desuden hver dag 5 point gratis ;)

På siden http://www.ebruger.dk/faq.asp findes der en ganske god forklaring af hvordan Eksperten skal bruges. Siden er dog desværre nede lige for øjeblikket, så prøve igen lidt senere.

Til din information, så skal du ikke give point for spørgsmål stillet i Eksperten kategorierne (CoAdmin, Forslag, Generelt og Hjælp Eksperten). Lav derfor selv et svar på dette spørgsmål - vent dog lidt med at acceptere det - dermed får du dine 60 point tilbage igen :)

Snowball
Avatar billede fromsej Praktikant
27. maj 2003 - 07:14 #2
Avatar billede dan_magnus Nybegynder
27. maj 2003 - 19:21 #3
Jeg er opfordret til at svare selv, og lukke dette spørgsmål.
det gør jeg nu.
Avatar billede fcs Novice
27. maj 2003 - 19:36 #4
Husk så også at acceptere svaret - ellers er spørgsmålet stadig åbent ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. maj 2003 - 21:43 #5
http://www.eksperten.dk/spm/4 - de kan blive meget gamle ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
27. maj 2003 - 21:45 #6
*LOL*