Avatar billede subit Nybegynder
26. maj 2003 - 01:32 Der er 6 kommentarer

Online i profil !

Hej Eksperten !

Ville det ikke være smart at gøre sådan at man kunne se hvilke brugere der var online, altså når man kiggede i deres profil, sku der bare stå om de var online eller offline.

mvh subit
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. maj 2003 - 10:16 #1
Den bigtigste grund til at man ikke kan se hvilke brugere der er online er simpelthen at fordi jeg er online er det ikke sikkert jeg har lyst til at besvare spørgsmål. Man kan hurtigt forestille sig at visse brugere vil blive bombarderet med spørgsmål når de går online.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. maj 2003 - 10:40 #2
De brugere der er interesserede i at reklamere med de er online, bruger jo sikkert ICQ, MSN eller andet... ;)
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. maj 2003 - 11:12 #3
Ellers kunne man jo lave det så man kunne slå det til og fra
Avatar billede subit Nybegynder
26. maj 2003 - 13:23 #4
ja som geforce3 siger, vilel være smart hvis man selv kunne slå det til og fra.

Men det er rigtigt det nokilajdu og nanoq siger, havde jeg ikke tænkt på.
Men det skader jo ikke at poste nogle forslag - kan nogle gange gøre eksperten bedre som vi alle nok ønsker :D

mvh subit
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. maj 2003 - 14:23 #5
Nej det er helt fint og foreslået flere gange (også den med at kunne slå det fra)
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. maj 2003 - 21:22 #6
Undskyld jeg spørger med hvad skulle fordelen være ved at man kunne se om en er online eller ej?
Eksperten er jo ikke et chat forum, hvor det er rart at se om der er nogle at chatte med :)

Hvis tanken var et system i stil med ICQ ville jeg personligt slå det fra, da jeg gerne vil hjælpe folk, men det skal være når jeg selv føler jeg har tid til det.