Avatar billede donwang Nybegynder
25. maj 2003 - 18:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gennemgang af essays?

Jeg søger noget om gennemgang af essays...?
Avatar billede donwang Nybegynder
25. maj 2003 - 18:51 #1
hmm... Det haster...
Avatar billede donwang Nybegynder
25. maj 2003 - 19:25 #2
Endelig noget eksperterne ikke ved noget om....
Avatar billede nstenberg Nybegynder
25. maj 2003 - 20:13 #3
Kan du så ikke prøve at være lidt mere specifik... et essay kan være *mange* forskellige ting...
Avatar billede donwang Nybegynder
25. maj 2003 - 20:41 #4
Feks. Essay om sko...
Avatar billede colx Nybegynder
27. maj 2003 - 17:52 #5
Ik fordi jeg er ekspert på området, men så vidt jeg kan huske er et essay noget med at der bliver fortalt om f.eks. sko, og så begynder man langsomt at tale udenom, så til sidst bliver der fortalt om noget helt helt andet...

Så det er kort sagt noget hvor man snakker om alt muligt, som slet ikke har med emnet at gøre...