Avatar billede jumbovorre Nybegynder
24. maj 2003 - 22:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

X-Box Prisfald

Hej Alle.... Er der ikke nogen, der kan fortælle mig, om de har set et prisfald på XBOX!?!?

Denne nyhed er fra d. 15/5...

Microsoft sænker pris på Xbox

Microsoft skyder fra sig i priskrigen mod Nintendo, og Sony og sænker prisen for spillekonsolen med 10 pct. Det oplyser Microsoft på en IT-messe i Los Angeles.

Sony indledte oprindeligt krigen, da den japanske softwaregigant satte prisen på PlayStation 2 ned med 10 pct. Nu har Microsoft fulgt trop.

Xbox koster præcis det sammen som PlayStation 2 - nemlig 149,99 dollar.

PlayStation relanceres i juni måned i et nyt design, der blandt andet omfatter en netværksadapter til online-spil. Den nye konsol vil blive solgt for 199 dollar.

PlayStation 2 har vist sig at være meget mere populær end både Microsofts Xbox og Nintendo GameCube, der er den billigste af de tre til prisen 149,99 dollar.

PlayStation 2 er solgt i 50 millioner eksemplarer mens Xbox og Nintendo hver er solgt i ni millioner eksemplarer.

/Netavisen Infopaq/

Jeg har bare ikke set et fald nogensteder....

Steffen
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2003 - 22:56 #1
Det er kun i USA
Avatar billede disky Nybegynder
24. maj 2003 - 22:56 #2
og det vil du give 200 point for ?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2003 - 23:00 #3
Avatar billede jumbovorre Nybegynder
25. maj 2003 - 14:11 #4
ja det ville jeg... tak for svaret