Avatar billede zhatten Nybegynder
28. november 2000 - 18:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Admin 15 points Væk !!

Admin se :

http://www.eksperten.dk/spm/35478

jeg har hjulpet en snyder :( vil du ikke være venlig at slette de 15 points, jeg vil ikke have nogen points fra en snyder.

- Zhatten

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. november 2000 - 18:36 #1
Hvorfor det ? Det kunne du jo ikke vide og hvis du HAR hjulpet ham har du jo fortjent pointene..
Avatar billede zhatten Nybegynder
28. november 2000 - 18:37 #2
Men han er en snyder jeg hader dem !!!
Han oprettede sikkert den bruger fordi han manglede points.

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. november 2000 - 18:40 #3
Ja, jeg hader skam også snydere.. men hvis jeg havde hjulpet ærligt og f.eks. fået 200 point af en snyder så ville jeg satme da ikke af med dem igen når nu jeg havde tjent dem på ærlig vis, fra min side.
Avatar billede zhatten Nybegynder
28. november 2000 - 18:41 #4
selvfølgelig rigtig nok, men nu er det kun 15 points for et svar alle kunne komme med.

- Zhatten
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. november 2000 - 18:45 #5
Nåå okay .. tjaa ..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. november 2000 - 09:00 #6
Jeg foretager mig ikke yderligere her !