Avatar billede exposure Nybegynder
28. november 2000 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3d Studio Max

Er der nogen der ved om man kan trække 2 objecter fra hinanden i 3d studio max? uden plug-ins.

Håber i forstår hvad jeg mener, eller ved hvordan man gør.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
28. november 2000 - 16:45 #1
jeg er sikker på at jeg ved hvordan man gør, jeg er bare ikke helt sikker på hvad du mener...  vil du dele 1 object op i 2 eller vil du lave en pind gennem en plade og sige, at der hvor der både er pind og plade, skal der være hul i pladen??

Avatar billede cheater Nybegynder
28. november 2000 - 19:28 #2
Du skal nok bruge Boolean som ligger under [Create][Compound Objects][Boolean]

Marker det object du vil have splittet, og så gå ind under den ovenstående menu... - Så vælger du bare det object som du vil have trukket fra, og så skulle det være klaret...
Avatar billede exposure Nybegynder
28. november 2000 - 20:01 #3
Det er alt for vildt. tak. Tænk at du får 100 point for det.

therealvoda-->> Det var det sidst jeg mente, men desvære var cheater hurtiger med svar.
Avatar billede cheater Nybegynder
28. november 2000 - 20:36 #4
Takker...