Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
23. maj 2003 - 14:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Enkelt email når det er et nyt spm. i en valgt kategori

Hvad med at lave en mulighed, så man kun får én email, når der er ulæste spm. i en valgt kategori, altså ikke en, hver gang der kommer et nyt som.
For når jeg kommer hjem, er det ret hårdt at skulle igennem 27 mails fra exp, når man bruger en online-mail (IMAP)
Avatar billede soreno Praktikant
23. maj 2003 - 14:51 #1
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=5

Sæt x ved:
Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
18. juni 2003 - 12:04 #2
soreno:

Det er ved spørgmsål, som du deltager i, ikke kategorier, du abonnerer på...
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
18. juni 2003 - 12:06 #3
Der kunne jo også eventuelt laves et link, hvor man så kunne se alle de aktive, og siden så bare ændres af E (Det kunne også laves i en (i)frame i mailen...