Avatar billede limes_planum Praktikant
22. maj 2003 - 14:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Installering af 3DS MAX V. 3.0

Er der nogen der er hardcore til at installere Sentinel-driveren til 3DS V. 3.0?? - for jeg bliver ved med at støde på problemer....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. maj 2003 - 14:47 #1
Har du prøvet at uninstall driveren, før du igen prøver at geninstallere den?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. maj 2003 - 14:49 #2
Her er der et link til en beskrivelse: http://www.altera.com/support/software/drivers/dri-tg-pp.html

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. maj 2003 - 14:51 #3
Hvis du ikke kan anvende den nyeste Sentinel-driver, så skal du sikkert installere en ældre version.

/per
Avatar billede olemunk Nybegynder
22. maj 2003 - 19:45 #4
Problemet kan skyldes, at du evt. kører Windows i en dansk version. Max vil forsøge at installere dillaen i Programs/Common files,som ikke findes, men som på dansk hedder Programmer/fælles filer. Du kan manuelt skrive denne adresse i dillaens installationsdir. eller browse den frem til mappen.
Ole
Avatar billede claus_jac Nybegynder
04. juli 2003 - 14:14 #5
Hvilket styresystem bruger du!

Dillaen fra version 3 fungerer ikke i fx windows XP!! (heller ikke fra vers, 4 medmindre man patchede den!

Håber det hjælper!

Claus
Avatar billede limes_planum Praktikant
17. september 2006 - 19:01 #6
Lukker...