Avatar billede caviar Nybegynder
22. maj 2003 - 14:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Annullere "Husk adgangskode"

Hejsa,

nogen der ved om man kan fortryde at man har valgt "Husk adgangskode" på en hjemmeside??
Avatar billede joggy Nybegynder
22. maj 2003 - 14:05 #1
Inde i Iexplorer skal du gå op i Funktioner->Internetindstillinger og så trykke på den knap som hedder slet cookies. Så skulle den gerne fjerne hvad der var gemt.
Avatar billede caviar Nybegynder
22. maj 2003 - 14:08 #2
Ok - det afprøves - nok først i morgen...
Avatar billede joggy Nybegynder
22. maj 2003 - 14:08 #3
Okay.. Testede det i hvertfald lige selv, og der virkede det. Så det håber jeg også det gør for dig :)
Avatar billede caviar Nybegynder
22. maj 2003 - 14:30 #4
Prøver lige at fremprovokere at jeg bliver spurgt om Windows skal huske adgangskoden - men det lykkes ikke - har du et fif til det også?
For så kan jeg jo hurtigt finde ud af om det hjælper at slette cookies...
Avatar billede joggy Nybegynder
22. maj 2003 - 21:05 #5
Der jeg testede det var på Dating.dk der har de et lille krydsfelt hvor man kan be dem om at gemme login.. Det gjorde jeg så.. Og testede så om de havde gemt det. Derefter gik jeg ind og slettede Cookies og genstartede Iexplore og så var det væk :)
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
23. maj 2003 - 12:36 #6
Når Explorer er åben. Gå til funktioner-internetindstillinger-indhold-autoudførelse-fjern samtlige flueben, og vælg ryd formularer/adgangskoder.
Så virker det.

/Good Luck
Avatar billede naesten_expert Nybegynder
24. maj 2003 - 23:23 #7
kan du bruge det til noget?
Avatar billede caviar Nybegynder
26. maj 2003 - 14:59 #8
naesten expert> dit forslag det virkede...
joggy> desværre virkede dit ikke, så point går til naesten expert