Avatar billede tipsen Nybegynder
21. maj 2003 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af indvendige døre i Sverige.

Hej eksperter

Der er godt nok ikke så meget it over dette spørgsmål, men der er jo også anden viden samlet her på Eksperten.dk!

Jeg har fået en forespørgsel fra min søster og jeg ikke kunne finde nogle svenske forhandlere, hvor det var muligt at købe indvendige (franske) døre til levering her i Danmark - der skulle efter sigende være mulighed for en fornuftig besparelse!

Dvs. URL'er til svenske forhandlere af franske døre, hvor salg til Danmark er muligt.

På forhånd tak.
Avatar billede michael2690 Nybegynder
21. maj 2003 - 17:12 #1
hvis du kan finde uf af hvad en dør hedder på svensk så kan jeg muligvis hjælpe
Avatar billede tipsen Nybegynder
21. maj 2003 - 17:33 #2
Fandt selv en del - ellers tak. (dörr eller dörrar i flertal)
Avatar billede esbenrt Nybegynder
26. maj 2003 - 23:27 #3
->michael2690 uf af vuf vaf vrrouuf
Avatar billede hjklhjkl Nybegynder
09. november 2010 - 08:50 #4
Hej !

Jeg har for nylig købt døre hos www.doorwin.dk efter jeg også havde undersøgt mulighederne i sverige, men er absolut tilfreds med prisen, og kvaliteten fra DoorWin