Avatar billede mmmtm Nybegynder
21. maj 2003 - 14:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

on submit kode kører ved refresh fields?

Er Notes bare sådan, at hvis man har noget javascript i OnSubmitkoden på en formular - så kører det hvis man vælger keyword i et felt med "Refresh fields on keyword Change" ????
Avatar billede jogii Nybegynder
22. maj 2003 - 09:06 #1
Er det browser/Domino eller Notes-klienten du oplever dette ved?
Hvis det er browser/Domino så kan forklaringen være at der bliver udført noget der ligner en submit hvis du har "Refresh fields on keyword change". Domino skal jo kende til de nye nøgleord og evt. beregne nye værdier i andre felter. Så formularen submittes faktisk og den opdaterede formular sendes tilbage til browseren. Mange anvender DHTML istedenfor for at undgå denne submit.
Hvis det er Notes-klienten så mener jeg ikke at det burde ske.
//Jörg
Avatar billede mmmtm Nybegynder
22. maj 2003 - 19:45 #2
Det er browser. Og lidt irriterende at en refresh/recalculate bliver til en submit - men det anede mig jo. Men så har jeg jo (endnu) en god grund til at få kigget nærmere på DHTML :-)