Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:07 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

oprydning af exp

Vil gerne have rodet lidt op i exp med de spm der ikke er lukket og misbrug og andet men vil gerne starte noget hvor (co)admin vil være med alså vi vil kunne få fat i dem. men vil gerne lave en gruppe med dem der gidder at være med til at rytte op i exp som lrd
Avatar billede fangel Nybegynder
20. maj 2003 - 22:12 #1
gute idee... ;)

men måske det skulle laves så man bare sendte en mail til personen der havde oprettet spørgsmålet... (halv irriterende at modtage en masse mails hvor eneste nyt er "luk spørgsmålet"...)

Morten
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:12 #2
Ej sorry men hold mig udenfor min ven :-)

Men bliver jeg på et tidspunkt valgt til coadmin er det en anden sag tro mig.

Men dette blander jeg mig helst ikke i.

Ha en fortsat god aften
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:15 #3
Men ville gerne henvise til mit indlæg på http://www.ebruger.dk/ Hvor jegt håber i vil kommentere så ærligt som muligt. :-)

Lrd
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:15 #4
lrd> er det samme som du gør nu men bare mere efiktiv
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:18 #5
jeg respekter dig for det du gør nu lrd (med at ryde op i exp) men ønsker bare at nogle vil slå sig til mig og evt tage en snak med (co)amdins om hvordam man vil kunne gøre det bædre
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:20 #6
hvordam=hvordan
Avatar billede fcs Novice
20. maj 2003 - 22:20 #7
Jeg er da åben for en snak, men tiden kniber det nok lidt med. Har du nogle konkrete forslag?

FCS/Coadmin
Avatar billede snowball Novice
20. maj 2003 - 22:21 #8
Grunden til at vi CoAdmins ofte ikke gør noget ved anmeldelser af folk der har mange gamle spørgsmål åben, er at vi ikke rigtigt kan gøre noget ved det, for de har jo egentlig ikke overtrådt nogen regler ved ikke at lukke deres spørgsmål. Vi ser da også helst at de gør det, men vi har af Admin fået at vide, at det ikke er noget vi skal bruge tid på. Der er dog nogle CoAdmins der lige finder tiden til at sende folk en besked om at de har mange åbne spørgsmål og at de bedes lukke dem hvor det er muligt - mere kan vi som sagt ikke rigtig gøre.

Jeg ved dog at der flere gange har været tale om, at systemet skal ændres så en bruger max kan have x antal åbne spørgsmål af gangen. Om/hvornår den funktion kommer i brug, vides ikke !

Snowball / CoAdmin
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:21 #9
Synes oz der skal gøre et tiltag men ved det er meget svært at finde det rette. Og når vi har coadmin som udføre et godt stykke arbejde uden at få løn for det kan vi jo ikke give dem mere arbejde ind til dem end de allerede har.

Synes de burde gives mere ros fra vores side da de udføre et solidt stykke arbejde
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:24 #10
men vil kunne være rart hvis jeg kunne starte en gruppe med nogle og hvis vi er efiktive nok (og ikke laver noget lort) at gruppen så vil kunne nogle af de ting coadmins kan fx lukke spm
Avatar billede snowball Novice
20. maj 2003 - 22:24 #11
lrd: Selvfølgelig skal du og f.eks. robotten, have ros for det i laver, men som jeg skrev lige før, så er det bare svært at gøre noget konkret ved de anmeldelser.

Snowball
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:25 #12
alså den gruppe vil være for de mere kendte på exp som har været her noget tid
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:27 #13
alså give exp et stort spark opad med at få lukket nogle af de spm \ misbrug
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:28 #14
men lrd vil du hjælpe mig med at starte det hvis det er (du behøves ikke at være med hvis du ikke har lyst)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:28 #15
Bukker mig i støvet og siger tak for ros.
Ja selvfølgelig er det svært og dette er oz en af grundene til jer forsøger at gøre mit. Jeg ved jeg kan få på puklen for dette men har brede skuldre så det går nok med lidt slag fra de utilfredse brugere. Men respekt for det i allerede gør.
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:29 #16
Håber ikke du tar det som noget dårligt game tracker men må sige nej tak :-)
Synes det er bedre med tiltag for E's side.
Avatar billede fangel Nybegynder
20. maj 2003 - 22:31 #17
lad os få inført nogle CoCoAdmin ;) (eller SuperUser eller hvad man lyster at kalde dem)

Morten
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:32 #18
tager det ikke som noget dårligt bare rolig :) men der er foreskel om der er 10 politi folk op mod 1000 personer og om der er 1000 politi folk op mod 500 personer (hvis i ved hvad jeg mener)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:33 #19
LOL ja gode forslag har vi nok af hva gutter :-)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:36 #20
vi vil fx kunne ha en irc chanal som #eksperten.dk hvor jeg fx er inde nu hvor man vil kunne reporter spm til dem i gruppen
Avatar billede snowball Novice
20. maj 2003 - 22:36 #21
Ja forslag er der sikkert nok af, men som jeg ser på det lige nu, så må det eneste rigtige være, at systemet bliver lavet om så man max kan have x antal spørgsmål åbne af gangen. Det vil jeg mene er det mest effektive.

Snowball
Avatar billede mat Nybegynder
20. maj 2003 - 22:39 #22
game_tracker > Det er jo alle frit for at stille op til co-admin valg (jeg ved ikke om de har et loft på co-admins) - men at lave superbrugere eller co-coadmins? Så skal de vel osse vælges eller hvordan skal det arrangeres?

mvh mat
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:39 #23
En god ide ja. Håber bare dette blivet et lavt antal. Ved godt flere af de meget seriøse her på E mener at antallet skal være ret højt men så kan jeg ikke se meningen med tiltaget. Nå men vi kan snakke herfa og til nytår :-) Har flere problemer med en vis Hr. Phillips82 i diverse :-)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:41 #24
mat> som "super bruger" vil man kunne være x antal bruger i den gruppe og så vil man tage en snak med admin om at få det til at blive noget "stort"
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:43 #25
Avatar billede mat Nybegynder
20. maj 2003 - 22:50 #26
game_tracker > så langt er jeg med, men jeg spurgte hvem der skulle vælge disse "superbrugere"?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:51 #27
mig og dem der vil gøre noget ved det som fx lrd (kun et fx lrd (han er ikke intraseret)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:54 #28
:-) Ellers tak min ven. Skal jeg vælges til noget skal det være af de brugere der er på E gennem vote til coadmin. Mit problem er nok at jeg skal ignorer når jeg falder over en useriøs bruger her på E. Er her ret meget som i nok allerede ved så kan bare ikke lade være.

Lrd
Avatar billede fangel Nybegynder
20. maj 2003 - 22:56 #29
LRD => dig, her, meget... aldrig... ;) (jeg har her aldrig heller... alle mine kommentare er synsbedrag)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 22:57 #30
*LOL* stop stop jeg har lige ædt en stor slice lagkage så det gør ondt når jeg griner....
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 22:58 #31
ligefør jeg vil give lrd penge for at være med :)
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 23:00 #32
EJJJ ikke mere game tracker får bare kage på tasteturet

Nå men vil i kassen snart.

Sov godt gutter/inder

Take care m8's
Avatar billede game_tracker Nybegynder
20. maj 2003 - 23:00 #33
lrd> sov godt kage-monster
Avatar billede game_tracker Nybegynder
21. maj 2003 - 02:44 #34
dem der ønsker at starte det skriv venligst til mig på cola_geek@hotmail.com (msn)
Avatar billede riversen Nybegynder
21. maj 2003 - 07:16 #35
vil lige sige jeg støtter snowballs i hans kommentar mht. max antal lukkede spørgsmål. Jeg synes absolut ikke vi skal have gang i en ny form for brugere som har lidt flere funktioner at trække i. Evt. en udvidelse af coadmin listen, men ikke noget med superbrugere eller lignende
Avatar billede mat Nybegynder
21. maj 2003 - 08:35 #36
game_tracker > Så går dit forslag jo ud på selvbestaltede "superbrugere" med redskaber til at lukke spørgsmål o.l? Det går jeg bestemt heller ikke ind for.

..ellers er det vel bare en lynch-mob du er ved at samle?

mvh mat
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. maj 2003 - 08:59 #37
Som jeg ser det, foreslår du endnu en coadmin gruppe. De ting du vil tage fat på, er jo netop nogle af de ting coadmins blev indført for at varetage.

Jeg mener det ville være en kæmpe fejl at indføre ENDNU en gruppe "politimænd". I dette tilfælde er redundans ikke godt. Eksperten har, og BØR kun have, én myndighed.

For tiden virker de valgte coadmins lidt fraværende. Mange har kun lidt eller ingen tid til Eksperten. Det er helt forståeligt. Men det får mig på den anden side også til at undres over, at der ikke sker nogle coadmin rotationer. Enten skulle man fra højere sted beslutte at skifte de mest inaktive coadmins ud med nogle der har tiden og lysten til at gøre en indsats. Alternativt skulle de inaktive coadmins udvise den fornuft der skulle til, for selv at "opsige" sin stilling, så friske kræfter kan komme til.

Dette er absolut ingen generel kritik. Jeg mener Eksperten pt. kører bedre end nogensinde. Og det er langt hen ad vejen coadmins skyld. Men man burde nok indse, at valget til coadmin ikke bør være en livstidsstilling. Vil man opretholde det privilegie (som jeg mener det også er) at være coadmin, bør man i det mindste udvise lidt aktivitet :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
21. maj 2003 - 14:46 #38
nanoq> var heller ikke meningen at vi skulle kunne noget som coadmin kan men bare give det et spark men dropper det