Avatar billede Daniel.E Praktikant
20. maj 2003 - 14:33 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Kæmpe Problem Netkort fejl

Jeg har MEGA travlt, jeg sidder hjemme sammen med en hub, og 4 andre der sidder og siger.."KOM NUUU"....

Mit netkort har nogle gange forbindelse, men sådan ca. hvert 5 min beslutter det sig lige for at gå ned, og så lige hvad sker der .... ??

VB2
Avatar billede soreno Praktikant
20. maj 2003 - 14:35 #1
Hvilket netkort ?
Hvilket Operativ System ?
Avatar billede razor Nybegynder
20. maj 2003 - 14:38 #2
Hmm - gad vide om det giver hurtigere og bedre svar når man skriver at man har "MEGA travlt".
Avatar billede soreno Praktikant
20. maj 2003 - 14:42 #3
Det vil ihvertfald give et bedre og hurtigere svar hvis der var bare lidt banale oplysninger. :-)
Avatar billede maro Nybegynder
20. maj 2003 - 14:47 #4
Jeg har svaret, men har MEGA travlt, så jeg smutter igen.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. maj 2003 - 14:49 #5
se efter om stikkene i netkablet sidder løst eller er knækket, prøv evt. at hugge en af de andres kabel for at se om det virker med deres :)
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. maj 2003 - 14:51 #6
eller osso kunne det være at der var en løs forb. i netkorts porten....dette ka du jo os teste ved at hugge, en af dine netkammeraters netkort, for en kort stund :P
Avatar billede Daniel.E Praktikant
20. maj 2003 - 14:56 #7
cyber_freak >> Jeg kigger lige på det, der er faktisk ret meget rod her lige nu.  Så det kunne tænkes at vi har siddet og smadret dem med vores sko eller noget...kigger lige...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. maj 2003 - 14:56 #8
Lidt snavset, men du siger jo du har travlt:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q239/9/24.asp&NoWebContent=1

Det virker selvfølgelig kun hvis du har 2000 eller xp, og jeg foreslår det som regel først når man har forsøgt en hel del andre ting først, men: du har jo travlt !!!!
Avatar billede Daniel.E Praktikant
20. maj 2003 - 14:58 #9
soreno >>

Jeg ved ikke rigtigt hvilket netkort jeg har, det er et eller andet onboard.
hmm, jeg tror vidst nok at mit netkort hedder noget med SIS.
Jeg køre med XP :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. maj 2003 - 15:02 #10
Jamen så prøv endelig at tilføje den værdi i registreringsdatabasen. Jeg har været involveret i 2 andre spørgsmål, hvor det var svaret. Begge mistede forbindelsen efter et stykke tid.
Avatar billede Daniel.E Praktikant
20. maj 2003 - 15:13 #11
Hey det funger nu....:)

Takker og bøjer for alle..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. maj 2003 - 15:17 #12
Takker for point :-)