Avatar billede kryster Nybegynder
19. maj 2003 - 15:22 Der er 2 løsninger

Det tyske marked

jeg har undersøgt det tyske markede for xDSL linier, da vi i firmaet skal have vores datterselskab i Bensheim koblet på. Men har ikke den perfekte linie, lige nu har vi en 384/64 linie hos Deutsche Telekom.de med dynamisk IP, hvilket giver problemer for vores Cisco PIX firewall.

Jeg har søgt efter en udbyder der kan levere minimum 256/256 med fast IP, prisen må være op til 2-3000kr. pr. måned. Jeg fandt http://www.net-sales.de/iwdsl/geschaeft.php som har disse ting men ikke levere i "vores" område.

Kender i andre udbydere?
eller om det er muligt at overtale telekom.de til en fast IP, de engelsk talende personer jeg har snakket med kunne ikke fatte hvad vi skulle bruge det til.
Og deres linier til en rimelig pris har alle en stor download men en minimal upload.
Avatar billede andersmortensen Nybegynder
06. juni 2003 - 16:02 #1
Det er muligt at få fast IP hos T-Online. Prisen har jeg ikke lige ved hånden.

Du skal være opmærksom på at med engelsk kommer man - desværre - ikke særligt langt i Tyskland, og specielt ikke hos Deutsche Telekom....

De er dog landsdækkende med T-DSL (deres ADSL forbindelse) og den er på 768/256.

En anden ting du skal være opmærksom på er at i Tyskland får du T-DSL forbindelsen fra Telekom, og kun derfra. Du har så en anden udbyder der levere din adgang til internettet. (du kan opfatte det som den ene ejer kablerne, og den anden levere så kontakten til omvejen).

Andre udbydere
kig under http://www.billiger-surfen.de her kan du sammenligne på kryds og tværs, og se priser.
Avatar billede kryster Nybegynder
17. december 2003 - 15:27 #2
Nu er det endelig ved at køre ok efter en lang kamp med T-Online.
Ingen af de andre udbydere kunne levere i vores område.