Avatar billede signe1984 Nybegynder
18. maj 2003 - 11:01 Der er 13 kommentarer

Sjove ideér

Hej! Da jeg skal lave mit værelse om.. og ønsker samtidig nogle gode, sjove ideér til evt. møbler eller lamper, som jeg selv kan lave.. eller som r billige. Det må godt være vilde fantatsier som kan udforme sig til et sjovt moderne design. Håber at ogle har nogle gode ideér!
Avatar billede xizang Nybegynder
18. maj 2003 - 11:02 #1
hvor gammel er du ?? er du dreng eller pige ?? hva er din stil ?
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 11:07 #2
Skal det være internet sider eller skal jeg skrive noget eller hvad?
Avatar billede ffn Nybegynder
18. maj 2003 - 11:22 #3
xizang prøv at løse brugernavnet >> Signe1984 jeg gætter på at hun er pige. Men måske tager jeg fejl.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 11:25 #4
og xigang hvis du kan regne så står hendes fødselsår der nok også tror jeg...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 11:25 #5
Det er sådan teenagealderen :)
Avatar billede miss-g Seniormester
18. maj 2003 - 14:15 #6
o O (Hvad har det med it og computer at gøre)? *G*
Avatar billede signe1984 Nybegynder
18. maj 2003 - 19:11 #7
Det er rigtigt ja.. Pige på 18
Jeg er nok mest til den enkelte stil, som alligevel skal være sej og moderne..Med nogle Fede farver og former..!
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
18. maj 2003 - 20:51 #8
Signe > Skriv hvad du skal bruge (evt. hvordan man laver en fed stol), hvordan du vil have det og sådan nogle ting. Man bliver nødt til at have lidt mere at gå efter hvis man skal hjælpe.

Er det ikke lidt få point får en forholdsvis stor opgave?
Avatar billede signe1984 Nybegynder
19. maj 2003 - 15:17 #9
Ahh.. sådan en stor opgave er det nu heller ikke...Men nogle fede stole..eller borde.. det er svært at beskrive det. For det er idér fra jer jeg ønsker..Så prøv at skrive igen!
Avatar billede signe1984 Nybegynder
19. maj 2003 - 15:18 #10
Men jeg mangler nogle fede stole...I underlige farver.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
04. juni 2003 - 00:27 #11
Underlige og ekstreme ting!!!

en søjle midt i rummet fyldt med diverse avisudklip
en hel væg med et underligt motiv, farver, grafiti, whatever.

Stilforvirring er også fedt :).. arne jacobsen-stol midt i børneværelse med skrigende farver...

Argh. Hvor kan det dog blive grimt ;)
Avatar billede dexmo Nybegynder
19. juni 2003 - 16:15 #12
Lav et værelse med kinesisk stil! Gå i bauhaus og køb kensiske tegn og køb noget sort stof som du kan male tegnene på. bagefter hænger du stoffet op rundt omkring på dit værelse og når du bliver træt af det så piller du det ned!

:-D
Avatar billede ban_me Nybegynder
20. juni 2003 - 17:12 #13
Hvad fanden har det med IT at gøre - prøv Ide.møbler istedet