Avatar billede damskemedia Nybegynder
16. maj 2003 - 23:27 Der er 8 kommentarer

hjælp til billedet og tekst database

skal kunne oprette en side med billeder med et lille stykke tekst under, hver billedet skal være et link til en side der har flere informationer, hvor det halv delen af siden skal være tekst og den anden halvdel skal være små billeder og når musen føres over skal billeder komme op over I lidt større format. Der skal være en admin del der skal kunne oplode billeder ( en bestemt størelse) og skrive tekst og der skal kunne oploades et billedet som den kan indsætte I en menu der der opretter et link til den siden med flere informationer. Der skal kunne være et bestemt antal billeder på hver side så det holdes indefor en opløsning 800*600 derefter skal der oprettes en ny side med mulighed for frem og tilbage. Nogen der kan hjælpe mig med det?
Avatar billede schaefner Juniormester
16. maj 2003 - 23:28 #1
Er der andet end point i det?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. maj 2003 - 23:36 #2
schaefner> udfordringen og glæden ved at arbejde gratis*LOL*
Avatar billede damskemedia Nybegynder
16. maj 2003 - 23:37 #3
jeg vil gerne give to hunde for det også
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 23:39 #4
Damske>>Hvilken race?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. maj 2003 - 23:40 #5
så vil jeg ikke byde ind, jeg har hunde nok

og så slutter jeg mit spam :-)
Avatar billede damskemedia Nybegynder
16. maj 2003 - 23:43 #6
to af de flade...200kr
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2003 - 23:44 #7
Hmmm... gider ikke engang at skrive en faktura for det beløb...
*SLUTTER*
Avatar billede swaq Nybegynder
17. maj 2003 - 13:18 #8
Hvor meget har du lavet indtil videre? Lad os se den kode du har problemer med...