Avatar billede xyleeen Nybegynder
16. maj 2003 - 17:59 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

avi film..

hey jeg har nogle avi video klip.. hvordan jeg jeg brænder dem ned på enalm. cd så jeg kan se dem i min dvd maskine ??

på forhånd tak..
Avatar billede running_fast Nybegynder
16. maj 2003 - 18:01 #1
kan din DVD afspiller spille VCD eller SVCD ? Saa kan du goere det via f.eks. Neo
Avatar billede running_fast Nybegynder
16. maj 2003 - 18:02 #2
ups.. Nero ;)
Avatar billede xyleeen Nybegynder
16. maj 2003 - 18:02 #3
ja det kan den godt afspille
Avatar billede running_fast Nybegynder
16. maj 2003 - 18:03 #4
Saa kan du som sagt bruge Nero >  men vaer klar over, at det (afhaengig af filmens stoerrelse) kan tage "timer" at konvetere filen !
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. maj 2003 - 18:05 #5
spørgsmålet bliver stillet hver dag. Søg på exp. før du spørger:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?searchtype=txt&words=VCD+SVCD&method=and&sort=score&excerpt_on=1&catid=0
Avatar billede matz Nybegynder
16. maj 2003 - 19:39 #6
Er dette her spm. ikke ulovligt ?

Jeg mener i hjælper ham jo til at brænde film ned på en cd, som muligvis kunne være hentet fra kazaa eller anden.
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. maj 2003 - 19:44 #7
lol så kan man jo aldrig hjælpe nogen med noget !
- så længe vi ikke hjælper ham med at bryde loven så er det da ok.
Avatar billede matz Nybegynder
16. maj 2003 - 19:50 #8
lol ja, så kan man da se at det er MEGET let at snyde med sådan nogle spm. på eksperten ;) Det handler jo bare om ens formulering så.
Avatar billede running_fast Nybegynder
16. maj 2003 - 19:59 #9
matz > naeh nej - mit digicam gemmer film i .avi format ... ser du ? ;)

xyleeen> burde du ikke lukke dette ? nu - du har vel ikke behov for mere info ang. dette ?
Avatar billede matz Nybegynder
16. maj 2003 - 20:01 #10
running_fast >>> Ja det ved jeg da godt, men der er en konsekvens med det.
Avatar billede running_fast Nybegynder
16. maj 2003 - 20:04 #11
jo, ja, Matz .... livet er en balancegang .....
God W.E!
Avatar billede matz Nybegynder
16. maj 2003 - 20:06 #12
Jeps :) Men det er sikkert bare Eksperten.dk om igen.
Avatar billede xyleeen Nybegynder
16. maj 2003 - 23:45 #13
luk
Avatar billede running_fast Nybegynder
17. maj 2003 - 05:51 #14
hmmm.... saa undrer man sig lige lidt over, hvilke svar det var at xyleeen ikke kunne bruge, siden han selv tog pointene tilbage.....