Avatar billede dr.truti Nybegynder
16. maj 2003 - 13:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Arla Plakat???

Hvor er det man kan bestille de 3 nye Arla mini plakater?(Dem med pigerne på)...

Truti
Avatar billede malouie Nybegynder
16. maj 2003 - 13:27 #1
Hmm jeg har kigget lidt rundt, på Arlas hjemmeside, og på gratissiden.dk, men fandt intet. Enten kan man ik endnu, det findes ikke? eller os kan jeg bare ik finde det *G*
Men kig her ind imellem: http://www.gratissiden.dk/index2.php - http://www.arla.dk/ man ved jo aldrig ;o)
Avatar billede michael2690 Nybegynder
16. maj 2003 - 13:35 #2
ellers må du kigge lidt rundt på togstationerne... ha ha
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. maj 2003 - 13:36 #3
Der er da 4?

Jeg ville også kigge rundt i bustopstederne ;D
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. maj 2003 - 13:37 #4
Der er jo den nye jordbær :D
Avatar billede dr.truti Nybegynder
17. maj 2003 - 01:23 #5
Jeg kender 2 der har modtaget 3 plakater fra arla foods, de blev sendt til dem med postdanmark og i et rør!

Jeg har bare ikke mulighed for at spørge dem pt.
Jeg har også selv kigget på alle de der gratissider og arla's hjemmeside.. Fandt intet!

Truti
Avatar billede dr.truti Nybegynder
26. maj 2003 - 20:04 #6
Jeg skrev en mail til dem.......!
Tager point igen!

mvh.
Truti