Avatar billede xyleeen Nybegynder
16. maj 2003 - 13:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flash noget..

hey eksperter..

jeg er i gang med at lave et design..
http://xyleen.users.whitehat.dk/index.htm

jeg mangler bare noget..
http://xyleen.users.whitehat.dk/gfx/bg.gif i kunne få stregerne til at bevæger sig frem og tilbage i hinanden..
i noget flash ting eller andet..
så ville jeg blive glad..

på forhånd tak..

//xyleeen
Avatar billede drakwing Nybegynder
16. maj 2003 - 13:26 #1
Du behøver jo ikke bruge flash, hvad med en animeret gif, billedet behøver jo ikke være så højt som du har det nu, du kan nøjes med 1 pixel

det kommer til at fylde mindre en flash og er mere kompatibelt
se et MEGET simpelt eksempel jeg har lavet til dig her
http://www.pagter.adsl.dk/demoer/lines/
Avatar billede xyleeen Nybegynder
16. maj 2003 - 13:39 #2
drakwing >> ja noget i den stil.
men kan du ikke få den til at køre meget mere flydende..
Avatar billede drakwing Nybegynder
16. maj 2003 - 13:44 #3
det er jo bare et spørgsmål om hvor mange "frames" der er i den animerede gif i min lille demo er der feks. kun brugt 4 - du skal bare huske at jo flere frames du bruger jo mere kommer det til at fylde.

Det var altså ikke et forsøg på at lave en løsning til dig, som du bare kunne bruge direkte, men nærmere en ide til hvordan det kunne gøre uden brug af flash.
Avatar billede xyleeen Nybegynder
16. maj 2003 - 13:50 #4
oki tak siger jeg bare så :))
Avatar billede drakwing Nybegynder
16. maj 2003 - 13:56 #5
np
hvis du synes jeg fortjener point, så giv mig dem bare - ellers så lad være hvis du synes du skal have mere konkret hjælp (-: anyways allways glad to help out
Avatar billede xyleeen Nybegynder
16. maj 2003 - 15:59 #6
oki
Avatar billede sazo Nybegynder
20. maj 2003 - 18:33 #7
jeg kan sagtens lave det til dig hvis det er....