Avatar billede andenblah Nybegynder
14. maj 2003 - 22:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Den Kroniske Uskyld

hey....!! Kan du hjælpe mig, jeg skal have en analyse af den kroniske uskyld, med miljø, temaer, personer, referat, og hele svineriet... Jeg ved det er en stor opgave, men der kam man jo også se på hvor mange point DU kan få for at komme med den helt perfekte analyse af Den Kroniske Uskyld, skrevet af Klaus Rifbjerg....!!

Jeg håber DU finder på noget godt...!!

Mvh Anders.. (Andenblah)
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 22:36 #1
Avatar billede andenblah Nybegynder
14. maj 2003 - 22:53 #2
Den første opgave er helt perfekt, men der er et problem... jeg kan ikk få den ned i word...!! Så hvis du ville få den ned i word til moi, og så sende den over e-mail....!! så kan du få 50 point oven i...!!
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 22:58 #3
du kan få den i PDF kan du så kan du selv flytte den til word ;)

http://www.studi.dk/opg/pdf/o1246.pdf
Avatar billede andenblah Nybegynder
14. maj 2003 - 22:59 #4
Har du msn..? så kan vi lige snakke om hvordan man gør... kan nemlig ikk finde ud af det.... skal aflevere den imorgen....:( min email er: anders.r@rasmussen.dk
Avatar billede kenp Novice
14. maj 2003 - 23:03 #5
åben filen i adobe acrobat reader så i menu baren har du et tekst markeringsværktøj den bruger du bare så kan du klippe og kopier som du har lyst ;)
Avatar billede blach Nybegynder
15. maj 2003 - 12:18 #6
http://www.lektiecafe.dk/index.php?site=opgaver
Her er en analyse, bare søg efter kroniske uskyld
Avatar billede blach Nybegynder
15. maj 2003 - 12:19 #7
-Og den er word format :]