Avatar billede junglensfugle Nybegynder
14. maj 2003 - 22:19 Der er 1 kommentar

Fejl med kommunikationstjenesten..

Hver gang jeg logger på messenger skriver dette:

"Det lykkedes ikke at logge på kommunikationstjenesten, fordi tjenesten midlertidligt ikke er tilgængelig. Prøv senere"

Dette skete efter jeg have rodet med noget.. Nu ved jeg ikke hvordan man sætter det tilbage igen.

/Anders
Avatar billede nixon Juniormester
27. november 2003 - 13:32 #1
opdatere eller geninstallere!, det er jo næsten umuligt for os at vide hvad du har rodet med.