Avatar billede kaad15 Nybegynder
14. maj 2003 - 21:35 Der er 26 kommentarer

Brænd film fra pc til tv

Jeg har en del divx film på min computer og en af mine venner har sagt at man kan brænde dem over på en dvd-afspiller.... Nogen der ved hvordan man brænder dem og hvordan man for det over i det rigtige format......
Avatar billede chalde Seniormester
14. maj 2003 - 21:42 #1
Hvilke film taler vi om her?
Avatar billede kaad15 Nybegynder
14. maj 2003 - 21:44 #2
alm..... film..... som American Pie 2 og lord of the rings........
Avatar billede chalde Seniormester
14. maj 2003 - 21:44 #3
Hvis du har dem i divx, må du vel også have dem på dvd....
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
14. maj 2003 - 21:45 #4
Det lyder lidt ulovligt det her... men du skal vel bruge en dvd-brænder for at kunne brænde dvd'er...
Avatar billede kaad15 Nybegynder
14. maj 2003 - 21:46 #5
ups...... der står bare at det er divx, men jeg tror faktiskt at det er avi... sorry.....
Avatar billede chalde Seniormester
14. maj 2003 - 21:47 #6
Det er også det jeg "fisker" efter...

Jeg kan se du er ny her på eksperten... Hvis du ellers havde læst reglerne, ved du at her ikke tales om ulovligheder herinde....
Avatar billede kaad15 Nybegynder
14. maj 2003 - 21:50 #7
sorry..............
Avatar billede chalde Seniormester
14. maj 2003 - 21:52 #8
luk spg... (læg et svar og acceptér det)
læs reglerne igennem. http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede dmcn Praktikant
14. maj 2003 - 21:54 #9
Indlæg af bentn fjernet - spørger har selv "indrømmet" at det er ulovlige film det drejer sig om, ergo kan vi fint henvise til reglerne og bede denne lukke spørgsmålet (læg et svar selv og acceptér det).

- n0rmality, coadmin
Avatar billede bentn Nybegynder
15. maj 2003 - 15:02 #10
Det da godt du kan lokke folk i baghold, chalde, flot!
Sp. fejlede ikke noget, kun chalde, lumske motiver!

Til Coadmin. I kan da ikke fjerne mit indlæg. Enten lukker i hele siden/Sp.
Eller ej. - Hvis i syntes SP er ulovligt skal i da lukke spørgerens indlæg og ikke MIT indlæg???????
Avatar billede chalde Seniormester
15. maj 2003 - 20:31 #11
bentn -> hmm... vil du hellere have at eksperten blev til et forum hvor folk hjalp andre med deres ulovlige ting? Eksperten ville blive lukket på no time.. Ikke lige det folk vil ha... Måske dig, men så er det her måske ikke stedet for dig...
Avatar billede bentn Nybegynder
15. maj 2003 - 23:17 #12
Hvad er det for noget uden-oms- snak?
Jeg bryder mig ikke om folk der lokker folk i baghold. Hans sp fejler ikke noget. Det er dig der bryder ind med en kommentar der ikke har noget med sp at gøre.
Avatar billede chalde Seniormester
16. maj 2003 - 14:13 #13
bentn -> "Jeg har en del divx film på min computer og en af mine venner har sagt at man kan brænde dem over på en dvd-afspiller" det må betyde at han ikke ejer dem på dvd, og digital kopiering af medier er ulovligt når du ikke ejer originalen...
Jeg bryder mig ikke om folk der hjælper andre med ulovligheder i et godt forum...
"Hvad er det for noget uden-oms- snak?" hvilken udeonoms snak???
Avatar billede fromsej Praktikant
16. maj 2003 - 14:17 #14
bentn>>Du bryder dig ikke om folk der lokker andre i baghold, allerede der hvor talen går på DivX/Avi, er der en alarmklokke der ringer for andre end Chalde.
Vi andre bryder os ikke om spørgsmål med et klart ulovligt sigte.
Eksperten er IKKE beregnet til at få hjælp med Warez og piratkopiering, det fremgår tydeligt af reglerne.
Avatar billede bentn Nybegynder
16. maj 2003 - 20:01 #15
Nu må du stoppe fromsej!- Fordi du høre ord som divx/avi ringer der alamklokker.- Hva' er det for noget sludder!. - AVI er ikke noget ulovligt format, ej heller Divx, det kan du bruge med at komprimer med. Mange har anbefaldet dette i dette forum, uden der var nogen forum for ulovligheder.
F.eks, capture videooptagelser.

chalde> hold dig til sagens gang og begynd ikke at overførre nye holdninger til emnet.
Avatar billede bentn Nybegynder
16. maj 2003 - 20:02 #16
P.S :Der er stadig ikke noget ulovligt i hans åbnnings sp. !
Avatar billede fromsej Praktikant
16. maj 2003 - 20:05 #17
Hvilket der så IKKE er tale om her, her er der klart tale om ulovligheder, hvis talen havde været om hjemmevideoer i .AVI eller et hvilket som helst andet format, har jeg heller intet problem med det.
Så hvem der skal stoppe, tjaee?
Avatar billede chalde Seniormester
16. maj 2003 - 20:31 #18
bentn -> Nu siger jeg det igen... Han skrev: "Jeg har en del divx film på min computer og en af mine venner har sagt at man kan brænde dem over på en dvd-afspiller...."
Jeg skrev så "Hvilke film taler vi om her?"...
Hvis han havde sagt hjemmevideoer, så var det lovligt ja... men han skrev "alm..... film..... som American Pie 2 og lord of the rings........"
Han indrømmede det selv....
Og HVORNÅR snakker jeg udenom? Hvis du mener "bentn -> hmm... vil du hellere have at eksperten blev til et forum hvor folk hjalp andre med deres ulovlige ting? Eksperten ville blive lukket på no time.. Ikke lige det folk vil ha... Måske dig, men så er det her måske ikke stedet for dig..." Så var det for at fortælle dig hvad der ville ske hvis alle var som dig!
Specielt fordi du smider dit indlæg EFTER han har "indrømmet" at det han spørger om er ulovligt...
Avatar billede bentn Nybegynder
17. maj 2003 - 14:41 #19
Fromsej, du er umulig.Avi er sgu da ikke noget ulovligt i.- Latterligt!!!

Chalde, - sidder du også og spørger når folk har problemer med html, hvad det er for hjemmesider de vil ligge ud før du hjælper.- næppe!

Hans første sp. fejler ikke noget. Avi/divx film findes der meget af uden det er ulovligt. - Har selv lavet egne film i AVi format. - og lavet dem om til svcd som kan afspilles på min dvd-afspiler, uden det er noget ulovligt i dette!

Du skal ikke blande dig i om jeg skal bruge Eksperten, så hold op med sådanne udenoms snak. - Der er ingen grund til at spørge om hvlike film det drejer sig om, hvad du uden meget ved! - bare fordi Avi/divx er omtalt. Så kan du ligeså godt lukke 70% af de indlæg der ligger under Video.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2003 - 14:44 #20
Prøv at læse mit sidste indlæg, hvilket du helt tydeligt IKKE har gjort.*G*
Avatar billede bentn Nybegynder
17. maj 2003 - 19:49 #21
Det jo ikke til at vide hvad du mener, du ændre mening hele tiden!

Men Okay, han har to hjemmevideo'er med omtalte film, bedre? næppe! Der er alt for meget panikstemning hvergang Divx bliver nævnt! - og det var grunden til
jeres alamklokker ringer.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2003 - 19:51 #22
*SUK*
Avatar billede bentn Nybegynder
18. maj 2003 - 17:32 #23
Netop! ROFL.
Avatar billede chalde Seniormester
19. maj 2003 - 09:09 #24
bentn -> Jeg tror ikke du forstår hvad vi mener... Hvis du nu læste mine og fromsej´s indlæg HELT igennem, vil du kunne se hvorfor vi mener det er ulovligt.
Jeg spurgte ham hvilke film han mente, pga 2 ting:
1) Det er det første, og eneste spørgsmål han havde oprettet...
2) Hvis han ejede den originale film (hvilket han SKAL for at have en digital kopi af filmen), behøvede han ikke og brænde den ud...

Det var hvad der fik mine alarmklokker til og ringe...
At han så selv indrømmer det, og at du så vil hjælpe ham videre med hans ulovlige foretagende er da direkte dumt.
Du låner da heller ikke en fyr, der står kl 2 om natten ved din nabo´s hus med elefanthue, et brækjern vel????
Avatar billede asger_ss Nybegynder
25. juni 2003 - 16:30 #25
bentn ->self spørge chalde ikke en som han hjælper med html om hvad det er for en side. af den ene grund at chancen for at det er en lovlig side er LANGT stører end at hans divx film er lovlige...