Avatar billede pcnovice Nybegynder
13. maj 2003 - 18:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MSN i Trillian får internetforbindelse til at gå ned!

Hej!

Jeg bruger Trillian Pro og her i bruger jeg naturligtvis også MSN funktionen.

Jeg kan sagtens have forbindelse med ICQ, IRC og AIM, men når jeg opretter forbindelse til MSN så går der ca. 15 sek. så ryger hele min internetforbindelse. Jeg kan godt køre MSN ved siden af, samtidig?

Jeg har en web-speed forbindelse fra TDC.
Avatar billede pcnovice Nybegynder
14. maj 2003 - 11:21 #1
Jeg har nu prøvet med Miranda. Her har jeg nøjagtigt det samme problem!

Jeg tror dog at jeg er blevet det klogere, at det ikke er efter ca. 15 sek. at forbindelsen ryger, men med det samme, jeg starter MSN op i Trillian eller Miranda?
Avatar billede mj86dk Nybegynder
24. juni 2003 - 22:36 #2
Du må ikke åbne Trillian og MSN messenger på samme tid, dette skaber konfligter. Det er svært at undgå at få messenger til at starte. Den er endda somme tider aktiv selv om du har lukket den. Jeg vil foreslå at du lukker messenger ned, så går ind i c:\programmer\messenger eller c:\program files\messenger og omdøber msmsgs.exe til et eller andet. Dette forhindre messenger i at starte for evigt.
Avatar billede spontek Nybegynder
26. juni 2003 - 01:58 #3
Kan jo også nøjes med at gå i Windows/MSN messengers indstillinger (Funktioner -> Instillinger -> og faneblad Instillinger, og slå markeringen "Kør program når Windows starter" fra (altså der skal IKKE være et flueben der)

Så kan man stadigvæk manuelt logge på via programmet når/hvis man engang bliver træt af Trillian
Avatar billede pcnovice Nybegynder
04. august 2003 - 18:35 #4
Undskyld jeg har været lidt væk!

Jeg søger en løsning på hvordan jeg får Trillian til igen at kunne håndtere MSN (sammen med ICQ, AOL og de andre)! Formålet er jo kun at have et program til at klare dem alle sammen!
Jeg har ingen problemmer med at starte MSN op uden for Trillian.
Avatar billede pcnovice Nybegynder
29. september 2003 - 21:35 #5
Sorry ingen point!