Avatar billede yeager Nybegynder
13. maj 2003 - 10:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Ikon i win startbjælken til Notes database?

Er der nogen som ved om det kan lade sig gøre (evnt. hvordan) at lægge et ikon/shortcut i win startbjælken der åbner et nyt document i en specific Notes database.

Ideen er, at brugere der hovedsagligt arbejder i andre systemer end Notes, hurtigt skal kunne udfylde en raport i en Notes database.

Pft MvH
Avatar billede wise Seniormester
13. maj 2003 - 11:06 #1
Hmmm, man kan lave en genvej på skrivebordet ved at kopiere databasen som link (fuldstændig som man normalt gør i notes) og så indsætte denne et sted i stifinder-systemet.

Men jeg har ikke set en måde at lave til et tomt dokument. - Måske ved at se hvad der egentlig står i et notes link, jeg mener det er noget XML agtig kode...
Avatar billede jogii Nybegynder
13. maj 2003 - 12:11 #2
Avatar billede yeager Nybegynder
13. maj 2003 - 13:53 #3
Notes hajer!
Wise du er inde på noget af det rigtige men jeg kunne ikke bruge linket fra notes. Jörg havde lige det der skulle ind i short-cut'et.

Jeg lavede et shortcut (på skrivebordet) med din streng i og det virker bare. Så har jeg efterfølgende givet den en keycombination så det er super nemt at oprette et document.
Lav lige et svar (begge to).
MvHans

PS: Jörg så du i et andet spørgsmål at jeg var interesseret i mere info om dit projekt styringsværktøj?
Avatar billede jogii Nybegynder
13. maj 2003 - 13:56 #4
Ja, jeg er igang med at opdatere hjemmesiden med info.
Avatar billede wise Seniormester
13. maj 2003 - 15:11 #5
Det er vi vist nøgle stykker som glæder os til at se :-)
Avatar billede yeager Nybegynder
13. maj 2003 - 15:15 #6
Håber at I synes det er OK at splitte points 50 - 50.
Så se lige at få den der hjemmeside opdateret 8-)
Avatar billede yeager Nybegynder
13. maj 2003 - 15:16 #7
OK jeg har set det i det andet spørgsmål. (Du er godt nok hurtig)
Avatar billede jogii Nybegynder
13. maj 2003 - 15:19 #8
Ja ja, der er  så meget andet at tage sig af ...  f.eks. svare på folks spørgsmål ;-)
Men du er der lidt mere.