Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2003 - 23:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sektion for layout

Hvor ville det være dejligt at få en sektion for PageMaker m.v. Hvorfor er der ikke det?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. maj 2003 - 08:36 #1
Sikkert fordi der ikke har været et behov for en sådan kategori.

Kategorier oprettes jo først når der oprettes så mange spørgsmål om et specifikt emne under "generelt" og "andet" kategorierne, at de fortjener en selvstændig kategori.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2003 - 08:58 #2
Men det at der ikke er en PM kategori har da ofte fået mig til at undlade at spørge i Eksperten og i stedet spørge andre steder.
Så den eneste retvisende metode til at undersøge behovet er efter min mening en afstemning.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. maj 2003 - 09:07 #3
Hvis alle kategorier der POTENTIELT ville blive brugt skulle oprettes, ville Eksperten jo blive oversvømmet af tomme - eller næsten tomme - kategorier.

Det skal ikke være kategorierne der ansporer spørgsmål. Men spørgsmål der ansporer kategorier :)
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2003 - 09:16 #4
Det kan der være noget om, men omvendt kom spørgsmålene vel orpindelig fordi kategorien Eksperten blev oprettet - og derefter viste sin eksistensberettigelse.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. maj 2003 - 09:42 #5
Ja... dengang oprettede man en håndfuld kategorier, som man regnede med ville blive brugt. Da de havde kørt et godt stykke tid, blev hele kategoristrukturen revideret. De fleste overflødige kategorier skåret bort og en mængde nye kom til.

Man er jo nødt til at starte et sted, for at få et overblik over den almindelige drift og deraf afledte behov for kategorier :)
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2004 - 21:58 #6
z