Avatar billede mac4ever Nybegynder
12. maj 2003 - 15:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gemte ting

jeg bruger OS X og kører office 2001 i et classic miljø.
Jeg har et dokument jeg ikke kan finde...hvor ville det være gemt henne....?

Jeg har selvfølgelig gemt som save as...til at starte med ude på skrive bordet. der ligger et link til mit dokument, da jeg så skriver i det og har skrevet 2 sider, åbner jeg side hoved og fod....får trykket nej eller annuler....og det hele lukker ned og er væk.

Når jeg åbner mit link(genvej) på skrive bordet..er det kun de første linier der er der.

Jeg har autosave på hvert 2. min...og DEN skriver at det bliver gemt i dokumenter...men der er ikke noget.....kan det være gemt hos administratorens konto........?

vigtigt vigtigt..hjælp hjælp...
Avatar billede aeblenet Nybegynder
12. maj 2003 - 15:33 #1
Tryk "Æble" + "f"
i "Find" dialogen skriver du dokumentets navn.

Husk at sætte flueben i alle dine diske/partitioner.

(den ligger højst sansynligt i "Office"-mappen under "Templates" eller "Samples")
-altså på din OS9-partition . . .

Held og lykke med detektivarbejdet ! ! !
Avatar billede aeblenet Nybegynder
12. maj 2003 - 15:36 #2
Du kan også lige åbne dit kontrolpanel (OS9) "Generelt" og sætte "prik" i "Sidst anvendte dokument" under "Hvor skal maskinen gemme sidst anvendte dokumenter"
Avatar billede aeblenet Nybegynder
12. maj 2003 - 15:37 #3
PS: hvis "autosave" i Office driller dig, så slå den dog fra ! ! !
-så slipper du for mere bøvl fra den . . .

Den er dog rar at have, hvis din maskine ofte fryser eller crasher.
Avatar billede hvilsom Nybegynder
20. august 2003 - 15:10 #4
... Har du prøvet den ellers udemærkede Sherlock?

A