Avatar billede coolweb Nybegynder
12. maj 2003 - 13:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

nyt design

en der vil lave et fedt design til mig gratis
Avatar billede coolweb Nybegynder
12. maj 2003 - 13:41 #1
er der en der kan hjelpe mig så ville jeg være meget tak næmlig
Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. maj 2003 - 13:42 #2
Tjaaa.... vi kan da prøve....

hvad er det til?
Avatar billede coolweb Nybegynder
12. maj 2003 - 13:43 #3
det er til privat brug
Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. maj 2003 - 13:43 #4
Jamen brugervejldning til hvad???
Avatar billede coolweb Nybegynder
12. maj 2003 - 13:44 #5
brugervejldning??
jeg hved ikke helt hvad du mener
Avatar billede coolweb Nybegynder
12. maj 2003 - 13:47 #6
er du der
Avatar billede coolweb Nybegynder
12. maj 2003 - 13:54 #7
jeg vil helt vilt gerne have hjelp
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. maj 2003 - 13:56 #8
For det første skal du lære at være lidt tålmodig... folk der vil hjælpe skal nok svare...

For det andet er det dumt at acceptere sit eget svar. Det motiverer jo ikke folk til at arbejde videre på opgaven...
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. maj 2003 - 14:00 #9
Hvis du er en lille pige på 6-8 år skal det nok være noget med lyserød baggrund og teddybjørne, barbiedukker og andet nuttet noget. det vil være et 'fedt' design.

Hvis du er en fabrikant af gaffeltrucks der ønsker sit firma præsenteret på internettet skal der være god navigation så folk kan finde den model gaffeltruck de søger. Og fremfor alt skal siden give et seriøst og stabilt indtryk. det vil være et 'fedt' design.

Hvordan forventer du at vi skal hitte ud af hvad der er et 'fedt design' for dig.

PS: En ting næsten alle fede designs har tilfælles er at de IKKE er standardskabeloner som dem i frontpage, men istedet er unikke og personligt rigtige for den person der har dem.

mvh JakobA
Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. maj 2003 - 14:04 #10
CoolWeb... du har oprettet dit spm under Brugervejledning... så jeg går da ud fra at det er et design omkring en brugervejledning!!!!

Men hvad er det du skal have hjælp til så?
Avatar billede douglas Nybegynder
12. maj 2003 - 14:45 #11
domino: brugervejledning?!
Tror lige du skal kigge lidt mere på kategorien...
Det er brugervenlighed. En lidt anden grøft, men tæt på :)
Avatar billede domino1977 Nybegynder
12. maj 2003 - 14:54 #12
Sorry..... finder lige min staveplade frem! *GGGGGG*