Avatar billede coolweb Nybegynder
11. maj 2003 - 23:37 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Hej jeg kunde godt kænke mig et nyt design

Hej
jeg kunde godt tenge mig et nyt design til min side cool-web.tk hvis der en der kan hjelpe mig så vil jeg være taknæmelig.
men min side er ikke på nettet mere så i skal ikke tjække den i nu.
ooas har låget min side på grån af et han påstå at jeg har stlålet hans design........
Avatar billede doodoo Novice
11. maj 2003 - 23:39 #1
gratis ??? og for 30 points ???

held og lykke
Avatar billede tt-dk Nybegynder
11. maj 2003 - 23:40 #2
det samme her....og se så lige at få rettet de stavefejl..
Avatar billede human Nybegynder
11. maj 2003 - 23:43 #3
tt-dk-> Hvad er det da for noget at sige? Det er altså ikke alle folk der kan gøre for din stavefejl de laver. Tænk før du skriver.

coolweb-> Jeg også du bliver nødt til at sætte den op på mindst 150 points ;o)
Avatar billede damskemedia Nybegynder
11. maj 2003 - 23:43 #4
Vi kan tilbyde dig et godt og billigt webdesign. Skriv til kontakt@danskemedia.dk og fortæl hvad du ønsker og vi vil komme med et tilbud der passer dig.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
11. maj 2003 - 23:52 #5
human > det var nu ment på den positive side, og ikke en hån ;-)

salk dte lgie sigtes :D
Avatar billede tt-dk Nybegynder
11. maj 2003 - 23:53 #6
spørgsmål: det damskemedia gør er det ik ulobligt ifølge ekspertens regler?
Avatar billede popsy Novice
11. maj 2003 - 23:55 #7
jo, nok hvis de leverer en løsning udenom eksperten, og modtager point for det.
Avatar billede doggy82 Praktikant
11. maj 2003 - 23:57 #8
lol - det var da en ung "alder" (1 dag) at begynde at diskutere regler i.
Men det er godt at se :-)
Bortset fra det så har jeg én kommentar:
Dumme spørgsmål giver dumme svar :-)
Avatar billede tt-dk Nybegynder
11. maj 2003 - 23:58 #9
jamen han laver jo direkte reklame ved at skrive:

Vi kan tilbyde dig et godt og billigt webdesign. Skriv til kontakt@danskemedia.dk og fortæl hvad du ønsker og vi vil komme med et tilbud der passer dig.

det kan jeg jo huske at en hvis websolutions fik et par høvl over nakken bl.a. pga. det som damskemedia laver nu....
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:00 #10
Ja men det er jo et relevant svar !
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:01 #11
..fordi at der er jo ikke nogen gratis laver "et design"
btw Hvad er "et design" ?!?! Er det et oplæg lavet i Photoshop eller er det et helt site med kode og hele svineriet ?!

Der er jo alt cv-banken:
http://www.eksperten.dk/job/cv/?workarea%5B%5D=0&q=design
Avatar billede tt-dk Nybegynder
12. maj 2003 - 00:02 #12
det er jo stadig reklame efter min mening og dermed kan eksperten.dk jo danne ramme om en stor reklame-søjle for webbureauer, hvilket jo ikke er hensigten regner jeg med?
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:04 #13
Nej, men som sagt: Dumme spørgsmål giver dumme svar :-)
Hensigten er jo heller ikke at man kan få lavet dit og dat gratis.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
12. maj 2003 - 00:09 #14
hvorfor er det lige at du har sådan en nedladende tone overfor mig, nu er det anden gang du siger at jeg stiller dumme spørgsmål.....jeg føler mig krænket når du skriver på denne måde, og det kunne jeg anmelde dig for....

vil dog ikke gøre det, men vil bare gøre dig opmærksom på at du ikke skal skrive sådan noget....
Avatar billede popsy Novice
12. maj 2003 - 00:11 #15
lol tt-dk> Nu er det jo altså ikke dig der stille spørgsmålet her, vel.....? :D
Avatar billede damskemedia Nybegynder
12. maj 2003 - 00:13 #16
Vi kan sige at vi ikke har et opslag med navn eller noget, men kun en email adresse, da det er en nødvendighed. Vores formål er ikke at få reklame da vi ikke har brug for dette, men at hjælpe andre til at komme på nettet på en god måde. Vi kan kun snakke for os selv når vi siger at vi ikke kan eller vil lave et design for 30 points, men at vi ville tilbyde coolweb at lave et design til langt under normal pris eller for flere points. Alt efter ønske.
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:17 #17
tt-dk>> Du har helt misforstået.
Min forklaring på at jeg syntes at damskemedia's indlæg var OK.
Var at det jo ikke giver nogen mening at spørge efter et "nyt design" gratis.
Derfor: Dumme spørgsmål giver dumme svar :-)

Det er ikke dig, men coolweb som stiller et dumt spørgsmål !
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:19 #18
Og det er da bestemt IKKE et dumt spørgsmål at spørger om andre er enige eller uenige i hvor vidt en anden bruger overholder reglerne.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
12. maj 2003 - 00:19 #19
nej men prøver at hjælpe manden der gerne vil have hjælp til et nyt design ved, at hentyde til at han nok skal give flere point ;-)

men derfor skal doggy82 stadigvæk "spille smart" når jeg kommer med et spørgsmål, som en hvis anden person er blevet smidt ud herfra bl.a. pga. det damskemedia gør....

men det er jo op til coolweb selv, at afgøre hvem han vil have designet et nyt design af, så han kan jo bare kontakte ham damskemedia ;-)
Avatar billede popsy Novice
12. maj 2003 - 00:20 #20
danskemedia> I skal jo bare lige huske at det design i modtager point for at lave, SKAL være frit tilgængeligt for alle brugere på eksperten bagefter!
Avatar billede tt-dk Nybegynder
12. maj 2003 - 00:21 #21
okay så skal jeg ikke sige mere om, så var der jo bare tale om en misforståelse ;-)

selvom at hvis jeg havde stilt spørgsmålet ikke vil have brudt mig om dit svar ;-)
Avatar billede doodoo Novice
12. maj 2003 - 00:22 #22
zzz out
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:22 #23
Jeg spiller ikke smart - tak.
Jeg gik bare udfra at du ikke var dobbelt bruger - og dermed kun havde været her en enkelt dag. Derfor ville jeg hjælpe dig med at forklare hvordan det fungerer her. Det var skam bare for at hjælpe.
Avatar billede doodoo Novice
12. maj 2003 - 00:23 #24
popsy, nej det skal ikk være tilgængeligt for alle brugere..
Alle brugere SKAL kunne se arbejdet men ikke bruge det.. så ville det jo ikke være fedt at have en kategori med: Opgaver vel?
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:25 #25
Det er sandt.
Avatar billede popsy Novice
12. maj 2003 - 00:26 #26
alle brugere skal kunne hente og bruge designet!
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:27 #27
Men det jeg siger er at der ingen problemer havde været hvis coolweb ikke havde troede at han kunne få det hele gratis. Han skulle jo ha brugt "Opgaver" eller cv-banken
Avatar billede tt-dk Nybegynder
12. maj 2003 - 00:30 #28
det er så noget andet, og kan kun give dig ret i at han har oprettet det et forkert sted, altså spørgsmålet...
Avatar billede damskemedia Nybegynder
12. maj 2003 - 00:30 #29
ja klart, alle skal kunne bruge designet i denne kategori og det op til modtagen at gøre så alle kan bruge designet.
Avatar billede popsy Novice
12. maj 2003 - 00:30 #30
Problemet opstår fordi der bruges point, kun hvis der betales med andet end point, kan designet være skjult for andre brugere.
Avatar billede stone Forsker
12. maj 2003 - 00:32 #31
der findes utallige gratis design på nettet...brug din søgemaskine.

http://www.opusartis.ppg.br/freewebdesign/inicial.html
http://www.freelayouts.com/
http://www.webdesignhelper.co.uk/
osv.....
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. maj 2003 - 00:38 #32
Godt stone !
Det er de muligheder som coolweb har; og som han kan gi' point for da de links også er tilgængelige for andre brugere.

Jeg syntes at du skal lægge et svar stone
Avatar billede stone Forsker
12. maj 2003 - 01:33 #33
ok... har selv brugt flere gratis design på nettet, som man så kan modificere
da layoutet er på plads og man kun skal ændre i evt. farver eller grafik.
Avatar billede coolweb Nybegynder
12. maj 2003 - 13:51 #34
hej
jeg vil ikke have alt det bras man kan finde på nettet...
er der ikke en af jer der kan hjelpe mig
Avatar billede tt-dk Nybegynder
12. maj 2003 - 13:57 #35
jo men som sagt tidligere ikke gratis....du kan fange mig på websolutions@websolutions.dk og få et tilbud, hvis du er interesseret..
Avatar billede coolweb Nybegynder
12. maj 2003 - 14:12 #36
ok jeg har sendt en E-mail til dig
Avatar billede raffar Juniormester
13. maj 2003 - 01:08 #37
Dette er dog et sjovt spg.

coolweb > Start med at lavev noget i den retning du ønsker at det skal se ud. Spørg derefter om hjælp til diverse mindre ting. Tilsidst vil du have det endelige resultat. Alternativt, som også sagt før, sæt mere points af eller køb dig til servicen.
Du ønskes dog held og lykke med din nye side!

tt-dk > Jeg er enig med dig i at det danskemedia gør nok ikke er ok i henhold til regelsættet for eksperten. Kan godt huske dig da du havde brugeren websolutions http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=websolutions&option=22 der dog ikke havde lang levetid! Håber at det kommer at gå bedre med din nye bruger tt-dk, men husk nu ikke at reklamere for meget.

Og nu når vi er ved det. Blot en konstatering.

doodoo > Har set at du havde to brugere doodoo http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=doodoo og doodoo.dk http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=doodoo.dk

Her bruger du dem begge i samme spg. http://www.eksperten.dk/spm/332822 Ups! :)