Avatar billede jebu Nybegynder
11. maj 2003 - 23:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

video fra kamera til windows Xp gengivelse

Jeg har et Fujifilm kamera finepix s304
Når jeg overfører videosekvenser fra kamera til
computer windows XP kan jeg ikke se på computeren
den står som en avi fil men det eneste jeg kan se er grøn firkant lyden er fin nok er der et specielt program til
dette
De bedste hilsner
Jebu
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2003 - 11:09 #1
Du mangler nok et codec....
Hent evt. Windows Media Player 9 via Windows Update, og se om du ikke kan afspille filmen i den.

Hvis ikke, så prøv at Gspot, og indlæs din avi fil i den. Den vil så fortælle hvilket codec su skal bruge, og om det er installeret på din PC.
Gspot: http://www.divx-digest.com/software/gspot.html
Avatar billede jebu Nybegynder
12. maj 2003 - 15:42 #2
Jeg har Windows Media Player 9 installeret og har hentet Gspot,
som siger at codec er installeret, den hedder mjpg morgan multimedia M-JPEG V3
codec. Rr der et andet program jeg skal installere ?
Avatar billede jebu Nybegynder
12. maj 2003 - 16:01 #3
Jeg har nu installeret Morgan Multimedia M-Jpeg v3 og det virker
tusind tak for hjælpen