Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 19:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mailserver?

Hej!

Hvilken (helst freeware) mailserver, vil i anbefale til Windows??

Det må MEGET gerne være med webmail.

MVH
Anders
Avatar billede zipolo Nybegynder
11. maj 2003 - 19:45 #1
get2net - HELT KLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. maj 2003 - 20:13 #2
http://www.argosoft.com mener der er webmail, men er ikke helt sikker
Avatar billede atomizer Nybegynder
11. maj 2003 - 20:26 #3
Hejsa

Jeg har arbejdet en del med mailservere. Hvis man skal bruge den til noget seriøst vil jeg anbefale at skifte til linux eller FreeBSD og bruge postfix.
Jeg mener netscape laver en mailserver og jeg tror den er freeware
//Atomizer
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. maj 2003 - 20:41 #4
Jeger da bestemt også til linux, men så skal det være Qmail
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 21:11 #5
Mange gange tak for svarene!

Det endte med at jeg bruger argosoft mailserver.

zipolo ->> Links til serveren??

Jeg ved godt det med Linux, og jeg har faktisk afinstalleret min Debian idag, fordi jeg ikke på nogen måde kunne få mit trådløse netværk op at køre. I kan selv se i min brugerprofil alle de spm jeg har oprettet om Linux...

Så jeg vil ik til at skifte til Linux igen. Har osse kørt Mandrake.

Men jeg tror at bufferzone får points, fordi det var den server jeg endte med at bruge, med et kanont webinterface! :o) Tak for det.

MVH
Anders