Avatar billede futte21 Nybegynder
11. maj 2003 - 19:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Grafik kort til bærbar

Ville hører hvilket grafikkort i kan anbefalde, og om Geforce4 GO 64MB ddr ram, er godt.

Evt. link til gode bærbare ville også være dejligt.
Avatar billede atomizer Nybegynder
11. maj 2003 - 20:32 #1
Hej

Jeg har en Dell Inspiron 8100 med GeForce 2GO 32 MB
Den virker perfekt. kører fint spil.
Jeg kan køre quake3 med ok detaljer i 1600x1200.

//Per
Avatar billede alisaman Nybegynder
13. maj 2003 - 22:36 #2
geforce4 go 64 mb er en del bedre end 2eren, du har, men vent lidt for ati kommer med nogle vilde radeon 9600 mobility kort iløbet af kort tid, og nvidia kommer ligeledes med gforce fx go kort: de kort, både ati's og nvidias, vil komme på niveau med desktop kortene, altså bliver de meget vilde... dog det med prisen, gforce 4go koster vist 4-5000 idag