Avatar billede 1005 Nybegynder
11. maj 2003 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til enkel opdaterings sider

jeg har nu siddet med flere tutorials (ASP) og kan stadig ikke helt forstå...

jeg har en side på et site med oplysninger om flere produkters navn titel str. pris og ovrige oplysninger...

jeg ønsker at bruge en database v.hj.a acess...
denne database som indeholder ovennævnte oplysninger om produkterne skal være synlig som en side på sitet...

der skal så laves en simpel admin side eller bare igenne acess dokumentet (databasen) hvorfra jeg kan gå ind og ændre titel str. pris og ovrige oplysninger .... som så ændres på sitet .......... så simpelt som muligt

kan nogen evt. hjælpe med koder til de forskellige sider eller henvise til enkle kodeeksempler ...
(evt. maile en acess database samt en asp side etc.)
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2003 - 09:57 #1
Avatar billede 1005 Nybegynder
11. maj 2003 - 10:04 #3
takker og vender tilbage - tjekker dine link