Avatar billede mb2000 Novice
09. maj 2003 - 22:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Isync og Sony Ericsson P8oo software

er der nogle der er klar over om der er kommet en form for beta software
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 06:03 #1
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 06:05 #2
Du skal ikke gå og håbe at der bliver fremstillet noget til din telefon, da den jo ikke ligefrem er en af markedets bestsellere.

køb hellere en anden der allerede fungerer . . .
Avatar billede mb2000 Novice
10. maj 2003 - 09:00 #3
Nu er der jo sådan at jeg faktisk synes at denne telefon virker bedre end  f.eks. Nokias klodser
og at jeg jo blev fortalt at Mac og Sony Ericsson havde indgået et samarbejde, så total tåbeligt synes
jeg ikke der er at håbe/lede efter beta software
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 09:28 #4
det sagde jeg vist heller ikke, men undersøgte du hvilke telefoner der var tale om, inden du købte ?

Det var såmænd bare det jeg mente . . .

Jeg sagde heller ikke at det ikke var en rigtigt fed telefon, for det er det.

Jeg har f.eks været nødt til at købe en Ericsson T39m, da jeg KUN ejer Mac.
-jeg undersøgte markedet og købte efter funktionalitet og kompatibilitet.

Det var det du burde have gjort.

Før havde jeg en Nokia 8850, som absolut KUN kunne bruges som modem sammen med min Mac. Derfra havde jeg mine erfaringer.

Desuden spurgte jeg mig for i diverse fora, inden jeg købte en telefon.

Den vej du gerne vil er vist den vanskelige . . . kan du se det ?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 09:30 #5
PS:

jeg ved at der findes en masse svenske hjemmesider med alt til din Ericsson, men kan ikke huske hvad de hedder.

De var omtalt i Mac-afsnittet fra n-com's trykte udgave for et par udgivelser eller tre siden.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 09:41 #6
Avatar billede mb2000 Novice
10. maj 2003 - 09:42 #7
Ja, det er den vanskelige vej - men da jeg købte min nye telefon var det
Sony salgschefen for DK der sagde der ville være software... så der for mit problem
og min søgen
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 09:50 #8
Jeg regnede med at du havde kigget her:

http://www.sonyericsson.com/P800/software.htm

http://www.apple.com/isync/devices.html
(Ericsson P800 er IKKE på listen, endnu)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 09:54 #9
hov!
Så du at min telefon er på listen . . . (Ericsson T39)

Køber aldrig en telefon fordi den er smart, men efter dine behov.

Du kan jo altid prøve nyhedsgruppen:
alt.cellular.ericsson
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 09:56 #10
Jeg tror at nøgleordet i din sidste sætning er SALGSchefen
-hvad tror du hans primære indtægtskilde er ?

Han er da pisseligeglad med os og vore kære Mac's.
-desuden er det da dårlig reklame for Ericsson at have en fyr ansat, som lukker lort ud . . . med profit for øje.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
10. maj 2003 - 10:09 #11