Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2003 - 17:17 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hjælp til eggdrop...

jeg har prøvet at sætte en eggdrop bot til min channel, men hvordan?! det dur ikke... jeg ved ikke engang hvordan jeg skal starte og hvad jeg skal bruge?! jeg vil gerne have et nogle vil fortæller mig fra start, hvordan man sætter en eggdrop bot op på sin channel...

håber det er nok points, ellers bare sig til...
Avatar billede knocker Nybegynder
09. maj 2003 - 18:51 #1
Hvad vil du bruge botten til?
Hvilket netværk hænger du ud på?
Hvilken platform har du?
Avatar billede postndk Nybegynder
09. maj 2003 - 18:54 #2
http://www.egghelp.org/ her kan du få en masse hjælp
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2003 - 19:06 #3
jeg skal bruge botten til min channel, og jeg er på quakenet
Avatar billede postndk Nybegynder
09. maj 2003 - 19:09 #4
okay, hvorfor afviser du ?

Hvad for et styresystem kører botten på ?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2003 - 19:14 #5
fordi jeg godt kender egghelp.org...
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2003 - 19:14 #6
og botten kører jo ikke endnu...
Avatar billede postndk Nybegynder
09. maj 2003 - 19:19 #7
nej men på egghelp.org der er da guider til hvordan du sætter det op.

Kører du det på en windows eller linux/unix maskine ? ? ...
Avatar billede postndk Nybegynder
09. maj 2003 - 19:20 #8
hvis http://www.egghelp.org/setup.htm ikke giver dig den hjælp du søger så er der vist ikke meget at gøre !!
Avatar billede knocker Nybegynder
09. maj 2003 - 20:01 #9
Jeg spørger igen, hvad skal du bruge botten til? Skal den bare sørger for at folk får op/voice og ikke andet? For så er det quakenet.org du søger, gå ind og få fat på L - Regner med at der er 5+ på kanalen?
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2003 - 20:20 #10
errm... jeg kan godt lide ost?
Avatar billede knocker Nybegynder
09. maj 2003 - 21:06 #11
Istedet for at spilde andre folks tid, burde du droppe at indsætte spørgsmål, hvis du i sidste ende ikke gider tage imod folks hjælp. Latterligt sådan noget, men der skal vel også være plads til folk som dig - deværre.
Avatar billede postndk Nybegynder
09. maj 2003 - 21:11 #12
spoonie> det var flot gjort, nu har vi prøvet at hjælpe dig, og få nogle oplysninger af dig, og så laver du den finte,

tak fordi du spildte min/vores tid....
Avatar billede postndk Nybegynder
09. maj 2003 - 21:14 #13
kigger man igennem de spørgsmål du har oprettet er det ikke første gang du lukker , brug for fremtiden google.com istedet for at spilde vores tid. !