Avatar billede the_netfreak Nybegynder
23. november 2000 - 22:53 Der er 9 kommentarer

Kritik til zQueek.Dk

Jeg mangler kritik til min side www.zQueek.Dk for at gøre den bedre Selvfølgelig :)

~> the..netfreak
Avatar billede aneez Nybegynder
23. november 2000 - 23:02 #1
hehe sjet nok :))
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. november 2000 - 23:32 #2
Lidt stavekontrol måske, men ellers fedt indhold.
Den med hunden er go´.\"Racist\" HA
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2000 - 23:35 #3
Ved første øjekast ser designet lovende ud. Lidt traditionel men .... En fin side til tidsfordriv og småhygge.

Jeg syntes dog ikke helt side bredten hoder ved alle siderne. Det er lidt varieret, knap så smart. Brug da pladsen nedefter.

udmærket lavet. Karakter 9 @ 13
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
24. november 2000 - 08:17 #4
Jeg kan kun tilslutte mig kharders kommentar! Det ligner en sjov side, med gang og spass i. Traditionel, overskuelig, og passende design!
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
24. november 2000 - 14:52 #5
Har i givet en stemme ;) ?

Tja... jeg venter lige et par dage til for at se om der er kommet nogle flere kommentare :)

~> the..netfreak

<admin@zqueek.dk>
<www.zqueek.dk>
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
24. november 2000 - 18:08 #6
En 9@13 hmmm... før var den en 7@13 :) Hvad skal der mere gøre ved den før den bliver en 12@13 eller bare en 11@13 ?

~> the..netfreak
Avatar billede theill Nybegynder
25. november 2000 - 11:05 #7
For at faa den over 9, skal du nok have aendret din menu i venstre side. Den sorte tekst paa en blaa baggrund er ikke helt i top.

Derudover .. behoever du TO (eller er det tre?) counters paa din site?
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. december 2000 - 12:42 #8
Man kommer hurtigt gennem det hele..
\"Don\'t Click Here\" er sjov de ført 5-7 vinduer, men så lukkede jeg for IE og gik ind igen.

Menu overskriften er svære at se..
Drop alt det brug af cookies.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. marts 2001 - 11:04 #9
Er det ved at være lukketid?