Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
06. maj 2003 - 16:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Slet indlæg ved inaktivitet

Hey!

Ville det ikke være smart hvis en brugers indlæg blev skjult, hvis brugeren står som in-aktiv?! :)

//Rasmus
Avatar billede ladyhawke Novice
06. maj 2003 - 16:41 #1
Nej, for brugeren kan jo have lavet gode svar tidligere i sin "karriere" og de vil så også blive skjult?!?

Det vil sige at gode brugbare løsninger kan blive fjernet (gjort usynlige...) Det er naturligvis træls med inaktive brugere, men det er ikke så let at løse problemstillingen...
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2003 - 17:47 #2
100% enig med ladyhawke. Dit forslag ville jo medføre at viden fosvinder fra eksperten og det er jo ikke meningen ;-)

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
06. maj 2003 - 22:51 #3
Det var heller ikke det jeg mente :)

Mente mere der hvor en bruger opretter et spørgsmål, hvorefter han bliver sat som in-aktiv... :)
Synes det er dumt at svare på et spørgsmål, som man ikke får points for - for så går noget af det Eksperten er her for jo også af.. :)

Men okat..

//Ras
Avatar billede fcs Novice
07. maj 2003 - 17:02 #4
Ah, ok - så misforstod vi hinanden. Når du i spørgsmålet skrev indlæg, så mente du altså spørgsmålet (o:

Man burde måske lave en funktion der viser at en bruger er inaktiv, evt. ved at skrive brugernavnet med en bestemt farve. Det ville måske være en ide?
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 17:08 #5
Fcs undskyld jeg forstyrrer men har smidt eller det vil sige forsøgt at smide en anmeldelse på en hvis muggemand da han spørger og ulovlige spil. Anmeldelsen kommer ikke frem hos mig men gider du se om den gik gennem :))

Undskyld for spam

lrd
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
07. maj 2003 - 17:08 #6
Du har fat i noget :)

Det ville faktisk være ret smart, hvis det var rødt eller sådan noget! Så man ikke var i tvivl! Evt. kunne overskriften være rød?! :)

//Rasmus
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 17:10 #7
Avatar billede fcs Novice
07. maj 2003 - 17:13 #8
lrd>> Den er gået igennem
Avatar billede lrd Nybegynder
07. maj 2003 - 17:14 #9
Tak for respons :))

Hyg jer