Avatar billede nythjem Nybegynder
06. maj 2003 - 13:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overtakseret SMS & Kreditkort

Hej Alle!

Jeg skal om mindre end en måned lancere et nyt site. I dette henseende har jeg fundet frem til to betalingsløsninger, der er lukrative for min kundegruppe. Følgende er kreditkortbetaling og over/indholdstakseret sms.

Vedr. sms delen skal man sende et nummer til eks. 1231, modtage en kode, indtaste denne og få en given oplysning udleveret. Der er altså ikke tilknyttet en profil til brugeren.

Vedr. kreditkort dele skal man betale, og efter afsluttet indtastning, får man de givne oplysninger leveret på skærmen.

Jeg kender alle de gængse kreditkort og sms løsninger. Dog er jeg alligevel lidt i tvivl og håber at blive klogere via Jer, før jeg kontakter dem i morgen. Spørgsmålet er så:

Kender du nogen host/udbyder, der leverer båede kreditkort og sms betaling?

Med venlig hilsen

Michael
Avatar billede matz Nybegynder
07. maj 2003 - 13:35 #1
Mon www.freeway.dk har det :D

De ejer jo os Dating.dk, som har den betaling...
Avatar billede nythjem Nybegynder
07. maj 2003 - 14:29 #2
Hej Matz

Ja, jeg har overvejet det! Men de har også smsbolig.dk, og dér er jeg modstridende i henhold til deres forretning :)
Avatar billede nythjem Nybegynder
08. maj 2003 - 00:19 #3
Jeg har fundet ud af en løsning, så jeg lukker det her spørgsmål..
Avatar billede nythjem Nybegynder
08. maj 2003 - 02:25 #4
svar :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
17. maj 2003 - 20:34 #5
Hvad er meningen med at true mig i det spørgsmål ang. tania herold ???
Avatar billede stigdk Nybegynder
01. december 2005 - 16:26 #6
Hvad blev løsningen?

Send evt svar til webmaster@e-x-e.dk