Avatar billede lsolesen Nybegynder
06. maj 2003 - 10:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slette egne indlæg?

Der burde være mulighed for at slette sine egne spørgsmål. Hvis man fortryder et spørgsmål, eller hvis man skriver noget, som alle egentlig ikke skulle have adgang til ved tankeløshed.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2003 - 10:06 #1
tjaa det ville nok være en god ide
men du kan jo altid be en admin om at gøre det evt ved at andmelde dig selv og skrive hvorfor i begrundelsen så du ikke får advarsler
Avatar billede lsolesen Nybegynder
06. maj 2003 - 10:13 #2
Ja, det vil jeg gøre. Tak for svaret!
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2003 - 10:14 #3
svar