Avatar billede damskemedia Nybegynder
05. maj 2003 - 23:30 Der er 6 kommentarer

Admin system

Jeg ønsker at få lavet et system der kører i en ifreme. det skal kun være admin der skal kunne logge ind og ikke brugerne. Admin skal kunne oprette/ændre og slette kategorier og sider. Systemet skal selv kunne indsætte nye link på forsiden. Admin skal kunne skrive på de nye side der oprettes og oploade online.

Dette er gundlæggene, der ud over ville der komme flere moduler som udvikleren også ville få tilbudt. Så der skal nemt kunne bygges vidre på det.

Så er der en der kan lave dette er velkommen til at komme med et tilbud på dette. Ønsker du mare information er du velkomme til at skrive en email.  damslund@tiscali.dk

Der er kontant betaling.
Avatar billede damskemedia Nybegynder
05. maj 2003 - 23:33 #1
der er ikke tale om noget design, da jeg selv vil stå for dette.
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. maj 2003 - 17:50 #2
hvilken programmeringssprog og er det noget med penge i ?
Avatar billede damskemedia Nybegynder
07. maj 2003 - 00:02 #3
Ja der er betaling for dette.
Avatar billede damskemedia Nybegynder
07. maj 2003 - 00:02 #4
Info Admin system:

1.    Admin login (ikke bruger login)
2.    Oprette/Slette/Ændre sider online
3.    Man skal kunne tilslutte/Fjerne moduler let ( en maillings list, banner system, et postkort system alt efter hvad der skal laves i fremtiden)
4.    Admin skal kunne skrive på nye sider der oprettes både alm. Tekst & html. Hvis der ikke bruges html skal der kunne indsættes billeder på mange måder ( Højer, center o.s.v)
5.    Oversigt over oprettet sider & kategorier i overskulig måde.
6.    Efter opload af nye/slettet & ændret sider skal den selv opdater.
7.    Den skal kunne lave 1 hoved kategori og 3-4 under kategorier.
8.    Der skal være indbygget et kontakt formular der kan til og frameldes.

Jeg skal gøre opmærksom på at dette er første trin i admin systemet og der vil komme mere og den der bygger dette (og gør det godt) ville også få den glæde af at lave alt til systemet i fremtiden.
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. maj 2003 - 00:06 #5
vil systemet kunne bruges hvis det bliver programmeret i ASP ?
Avatar billede damskemedia Nybegynder
07. maj 2003 - 00:25 #6
ja men det vil koste mig mere da jeg ville skulle oprette en ny server plads. Men kan med et tilbud og jeg vil kigge på mine udgifter ud fra det.