Avatar billede max-w Nybegynder
05. maj 2003 - 12:56 Der er 5 kommentarer

Oprette en XML dokument via PHP

jeg anvender php til at trække fra en MYSQL database, og vil gemme resultatet i en XML fil. den sidste del kunne jeg ikke finde ud af dvs. at gemme resultatet direct fra PHP til en XML fil. HJÆLP tak
Avatar billede human Nybegynder
05. maj 2003 - 12:57 #1
kigger lige med.
Avatar billede tipsen Nybegynder
05. maj 2003 - 13:01 #2
human: Du kan kigge med ved at sende en tom kommentar.
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. maj 2003 - 13:08 #3
en xml-fil er bare bogstaver efter hinanden. for at skrive en skal du lære xml formatet. ligesom du har brug for at lære html for at kunne skrive websider.
Avatar billede max-w Nybegynder
05. maj 2003 - 13:39 #4
jeg kan godt opratte en XML dok. hvis jeg skal lave det selv. men jeg vil have at min PHP applikation opretter selv en XML, og gemme resultatet af en udtrækning af MYSQL i.
Avatar billede exp Juniormester
05. maj 2003 - 13:41 #5