Avatar billede psyco Nybegynder
23. november 2000 - 14:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stavekontrol

Kan man ikke lave en form for stavekontrol???
Det er nogen gange ret svært at tyde hvad nogen skriver...
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
23. november 2000 - 14:44 #1
I dont think so.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. november 2000 - 14:57 #2
Desværre tror jeg ikke umiddelbart det er muligt, men jeg er enig i at der er nogle slemme imellem. Vi har på forslaglisten skrevet en \"preview\"-funktion, som nok kan afhjælpe en del af det.
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. november 2000 - 15:08 #3
psyco >> Skulle den så være server-side eller client-side? *G*

Måske kunne vi få en eller anden til at lave den (client-side) som Javascript? :o)

/Rob
Avatar billede snowball Novice
23. november 2000 - 15:12 #4
En anden idé ville været at opfordre folk til at la\' vær\' med at skynde sig så meget i jagten på point og så lige læse det de har skrevet igennem inden de poster det !

Ved godt det nok ikke hjælper så meget mht. folk der er ordblinde osv., men det ville nok hjælpe lidt på de mange slå/tastefejl !!!

Snowball