Avatar billede mestersamvis Nybegynder
04. maj 2003 - 18:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

group by fejl

access newbee her:

Ved visning af rapport får jeg følgende fejl:
"GROUP BY-delsætninger i flere niveauer er ikke tilladt i en underforespørgsel."

Den optræder når jeg tilføjer et bestemt felt i rapporten. Forklar venligst hvad det helt præcist er der ikke er tilladt og hvordan jeg løser problemet.
Avatar billede terry Ekspert
07. maj 2003 - 12:19 #1
I think you need to give a little more information here!
Avatar billede ktp Nybegynder
06. juni 2003 - 11:35 #2
Det skulle vel ikke være et note felt?
Avatar billede terry Ekspert
06. juni 2003 - 15:22 #3
obviously this isnt a problem :o)
Avatar billede ktp Nybegynder
06. juni 2003 - 15:39 #4
terry, it is if you are running a old version (97) of access
Avatar billede terry Ekspert
06. juni 2003 - 20:34 #5
ktp>Sorry I should have made it more clear; I was refering to mestersamvis who doesnt seem to want help, since the question was posted over one month ago :o)
Avatar billede mestersamvis Nybegynder
14. juli 2003 - 23:20 #6
Sorry, problemet er ikke løst, men jeg har ikke adgang til "problemet" for tiden... - jeg må hellere lukke spørgsmålet. Undskyld ulejligheden.