Avatar billede karmapolice Nybegynder
04. maj 2003 - 00:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

rørfri telefon?

Jeg søger en telefon som i princippet er rørfri, dvs at man blot trykker på en knap og så taler man bare og så er den altid sat på højtaler.

Findes der telefoner som decideret er rørfri eller skal man købe en almindelig med håndfri mulighed. I givet fald vil jeg godt høre nogle forslag til mærker/modeller.

Headset er ikke interessant...
Avatar billede skaw Nybegynder
04. maj 2003 - 00:20 #1
Siemens har en som man bare trykker på en grøn knap så kan den ligge på bordet
vil du ha hvad den hedder
Avatar billede skaw Nybegynder
04. maj 2003 - 00:23 #2
Siemens Gigaset 4010 Micro
Avatar billede uffe123 Nybegynder
04. maj 2003 - 00:31 #3
Jeg har for lang tid siden købt en telefon hvor røret skulle købes som extraudstyr. Telefonen hedder Digianswer, og der kan man enten trykke på pladen som er en touchplade eller ved en bestemt stemme sige HALLO, så tager telefonen røret af og man kan snakke direkte uden røret. Der er desuden fax og telefonsvare i telefonen, hvor talen lægges på en diskette i det indbyggede diskette drev i telefonen. Den kan også aflyttes fra andre telefoner og faxene kan videresendes osv...  Om den kan købes endnu ved jeg ikke men vi er meget tilfredse med den.

Hilsen Uffe.
Avatar billede uffe123 Nybegynder
04. maj 2003 - 00:33 #4
Forsat svar
Jeg har fundet adressen til digianswer
http://www.digianswer.com/hcc/
Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Uffe
Avatar billede skaw Nybegynder
04. maj 2003 - 00:37 #5
Firmaet ligger i nibe og er lukket har haft sådan en
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
04. maj 2003 - 04:12 #6
Skulle en mobiltelefon kunne friste så køb en Siemens c55 den kan du også bare ligge på bordet og snakke løs igennem den indbyggede mic/højttaler ..ved den fungerer rigtigt godt da jeg har den selv :)
MVH ExNatteRavnen
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. maj 2003 - 09:58 #7
Minder.... sådan en Digianswer har vi også haft, havde glemt alt om den :)
Vores gik desværre i stykker og endte med at blive smidt ud. Men mens den virkede var vi meget glade for den, vi kun opholde os hvor vi havde løst til i det 20m2 store rum, og bare snakke løs.
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. maj 2003 - 09:58 #8
Ræk mig en staveplade :)
kun = kunne
løst = lyst
Avatar billede bjanko Nybegynder
04. maj 2003 - 18:58 #9
Hej
Jeg har en til salg i den Blå Avis.
helge@h-bendtsen.dk