Avatar billede wise Seniormester
03. maj 2003 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering af notes og internet password i R6

Hej i kloge mennesker

Når man registere en bruger i R6 kan man vælge at synkronisere notes og http password. Er der nogle der ved om man kan sætte det op generelt, sådan at de 2 altid holdes ens?`

Lasse
Avatar billede karstenv Nybegynder
05. maj 2003 - 08:39 #1
Jeg ville holde fingrene fra det hvis, indtil du er med på hvordan det skal kører, desuden er der ikke sket de store forandringer på hvordan det sættes opsiden R4.6.

Min pernolige holdning er at det er ikke interesandt før lotus har udeviklet det bedre.

KarstenV
Avatar billede wise Seniormester
29. august 2003 - 11:28 #2
ØV, det kunne ellers være godt!
Avatar billede karstenv Nybegynder
30. august 2003 - 14:13 #3
Vi har selv brug for det her men ak og ve. :-(