Avatar billede jacobhu Nybegynder
03. maj 2003 - 11:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IIS server på domaine

Kan en ISS server medlem af et domaine eller kan den også være PDC. Kan det give nogle rettighedsproblemer.
Avatar billede hojben Novice
03. maj 2003 - 11:44 #1
begge. ingen rettighedsproblemer-..
Avatar billede jacobhu Nybegynder
03. maj 2003 - 11:53 #2
Hvor skal retiighederne så sættes på FTP serveren så det kun er bestemte domain users som kan få adgang til FTP serveren. Jeg har prøvet med både globale og lokale grupper og brugere. Men jeg kan ikke få adgang. Jeg prøvede så at melde serveren ud af domainet, og oprettede så en FTP bruger. så kunne jeg få adgang. Hvorfor kan jeg pludselig det ?...
Avatar billede hojben Novice
03. maj 2003 - 11:59 #3
drop windows' ftp.. der er kun problemer med den. installer evt en freeware.
Avatar billede jacobhu Nybegynder
03. maj 2003 - 12:01 #4
hvilken ?
Avatar billede hojben Novice
03. maj 2003 - 12:11 #6
takker...