Avatar billede jakoba Nybegynder
23. november 2000 - 05:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

behøver experten.dk penge?

Dette er ikke et spørgsmål men et forslag.

Hvad med at sælge reklameplads i et dagligt newsletter

fx med:
en liste over alle spøgsmål oprettet siden sidst.
top 10 og statistik  (det er ret statisk info der ikke er grund til at spilde php-tid
  på for hvert eneste klik (måske med undtagelse af antal online brugere))
en masse annoncer flettet ind imellem.
sammen med en 5-6 \"sagt om experten\" citater.

Det er noget der kan printes ud og vises frem når man er ude at sælge reklameplads. (ikke kun internet relaterede reklamer. IRMA eller McDonalds ku måske også være interreseret).

Jeg ved at sitet http://www.jokeaday.com scorer en pæn indtægt på den måde. Og abdre formodentlig også at dømme efter det antal newsletters jeg får selv uden at have bedt om dem.

Måske endda nok til at vi kunne slippe af med de der bannere (eller i de mindste begrænse deres størrelse til under fx 5 Kbyte). Respons tid er en gevaldig vigtig faktor på et sted som experten hvor man flipper rundt mellem alle de mange sider.

mvh JakobA
Avatar billede maniacdog Nybegynder
23. november 2000 - 06:31 #1
Det ville nok være en god idé for eksperten men jeg syntes måske nok det skal være valgfrit.
(tilgiv mig hvis du allerede har skrevet det, men det er tidligt på morgen)

:-)
Avatar billede klas Juniormester
23. november 2000 - 15:56 #2
De har jo allerede reklame i nogle af de mails de sender ud  :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. november 2000 - 09:56 #3
jakoba>> Som klas skriver har annoncører allerede nu mulighed for at købe annonceplads i udsendte E-mails. Vi overvejer absolut at lave vores lejlighedsvise mails om andre emner, om til et nyhedsbrev. De vil dog kun blive sendt, hvis der er relevante/vigtige budskaber og nyheder. Vedr. loading-tid håber vi med bedre servere, i nær fremtid at blive hurtigere.